  • 261. Data: 2013-05-23 16:36:00
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: T...@s...in.the.world

    A nie macie pomyslow, ktory magazyn fotograficzny bylby zainteresowany
    ta historia?
    Przy okazji mieliby pomysl na jakis merytoryczny artykul na temat
    przepisow dotyczacych zakazow fotografowania w Polsce.
    --
    TA

  • 262. Data: 2013-05-23 22:39:55
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-23 16:36, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > Przy okazji mieliby pomysl na jakis merytoryczny artykul na temat
    > przepisow dotyczacych zakazow fotografowania w Polsce.

    Była na bramie tabliczka z napisem ZAKAZ FOTOGRAFOWANIA?

    --
    animka

  • 263. Data: 2013-05-23 22:44:40
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    animka napisał(a) :

    > Była na bramie tabliczka z napisem ZAKAZ FOTOGRAFOWANIA?

    Chciałbym nieśmiało zauważyć, że grupy dyskusyjne służą do pisania.
    Też. Do czytania też służą. Już nie musisz czytać całego archiwum
    p.s.p. Wystarczyłoby, żebyś chociaż przeczytała to co napisano o
    takich tabliczkach w tym wątku. Tak wiele wymagam?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 264. Data: 2013-05-24 01:11:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 May 2013, animka wrote:

    > Była na bramie tabliczka z napisem ZAKAZ FOTOGRAFOWANIA?

    Że co, ma ich oskarżyć o niegospodarność?
    W sumie...

    pzdr, Gotfryd

  • 265. Data: 2013-05-24 08:12:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.05.2013 22:44, Zbynek Ltd. pisze:

    > tabliczkach w tym wątku. Tak wiele wymagam?

    W tym przypadku - owszem ;-> Durnej animki nie znasz?

  • 266. Data: 2013-05-27 02:00:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    animka wrote:

    > Była na bramie tabliczka z napisem ZAKAZ FOTOGRAFOWANIA?

    na płocie pisało dupa...

  • 267. Data: 2013-06-07 03:11:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...atman.pl>
    ,
    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    > Przy okazji mieliby pomysl na jakis merytoryczny artykul na temat
    > przepisow dotyczacych zakazow fotografowania w Polsce.

    No, tak - nie wiem czy kol. Andrzej Lawa mnie nie wkrecal wysylajac mnie
    do rzecznika BOR.
    W kazdym razie - napisalem mu (znaczy temu rzecznikowi) maila ze
    potwierdzam prawdziwosc historii tu opisanej.
    Minely juz dwa tygodnie, a rzeczony rzecznik sie nie odezwal.

    Wyslalem tez info z zapytaniem do kilku magazynow fotograficznych.
    Papierowych i elektronicznych.
    Zero reakcji.
    Wyglada na to, ze nikogo to nie interesuje.
    --
    TA

  • 268. Data: 2013-06-07 13:20:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.06.2013 03:11, T...@s...in.the.world pisze:

    > No, tak - nie wiem czy kol. Andrzej Lawa mnie nie wkrecal wysylajac
    > mnie do rzecznika BOR.

    To się nazywa projekcja. Jesteś najwyraźniej kłamcą i oszustem skoro
    każdego odruchowo o to posądzasz - nawet jeśli ktoś bezinteresownie chce
    ci pomóc.

    [ciach]

    > Zero reakcji.
    > Wyglada na to, ze nikogo to nie interesuje.

    Jak zaczynasz od obrażania "ooo, chyba mnie tutaj oszukują i żarty sobie
    robią" to nic dziwnego.

  • 269. Data: 2013-06-10 01:08:15
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kosflp$ban$1@node2.news.atman.pl>,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > To się nazywa projekcja. Jesteś najwyraźniej kłamcą i oszustem skoro
    > każdego odruchowo o to posądzasz - nawet jeśli ktoś bezinteresownie chce
    > ci pomóc.

    E, to sie nazywa projekcja.
    W ktorym miejscu nazwalem cie klamca lub oszustem?
    Jestes nadwrazliwy.

    > [ciach]

    > Jak zaczynasz od obrażania "ooo, chyba mnie tutaj oszukują i żarty sobie
    > robią" to nic dziwnego.
    Hm, jestes najwyrazniej nadwrazliwy.
    :-(
    --