  • 11. Data: 2013-05-14 23:47:03
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2013-05-14 23:07, T...@s...in.the.world pisze:

    > Hm, chyba raczej zaczne od rzecznika.

    Od rzecznika czego?

  • 12. Data: 2013-05-15 00:19:58
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 2013-05-14 22:40, T...@s...in.the.world pisze:

    > No i teraz pytanie - gdzie to mozna zglosic, zeby ktos na gorze
    > wyciagnal wnioski i takich sytuacje sie nie powtarzaly?

    Pisz Pan na Berdyczów. :)

  • 13. Data: 2013-05-15 05:42:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    animka wrote:

    > Telefonem komórkowym tez można zrobić i nikt się nie pokapuje. Po co
    > zaraz ze statywem.
    > Ostatnio w Wilanowie pstryknęłam telefonem i piękne zdjęcia mi wyszły.
    > Tak ustawiałam, żeby mi ludzie w kadr nie wchodzili.
    > https://picasaweb.google.com/100917731673404686737/W
    ilanow

    jaki fotograf takie zdjęcia...

  • 14. Data: 2013-05-15 06:53:52
    Od: zgred <z...@e...com>

    > Hm, chyba raczej zaczne od rzecznika.

    Pisz do szefa. I tak odpowie Ci rzecznik w imieniu szefa. Nie zapomnij
    pochwalić się co Ci odpisali. Przy okazji napisz "bokiem" do jakiegoś
    pismaka.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 15. Data: 2013-05-15 08:40:46
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    <T...@s...in.the.world> wrote:

    [...]
    > -Co pan tu robi?
    > -Mowie, ze przeciez widzi ze robie zdjecia.
    > -No tak, ale my pana juz od pewnego czasu obserwujemy, jak pan robil
    > zdjecia pod pomnikiem.
    > -Ale co konkretnie bylo w tym podejrzanego? No bo przeciez setki ludzi
    > tu robi zdjecia?
    > -No, pan dlugo robil i ten statyw...
    > -Ja na to, ze ciezko po zmroku robic z reki.
    > -On na to, zebym sie oddalil, bo oni ten obiekt, znaczy Belweder,
    > ochraniaja.
    [...]

    A bo widzisz, zdjęcia to trzeba robić jak wszyscy: telefonem. :))
    Wtedy uwag nie będzie...

    W środku gęstej akcji focenia telefonami wyciągam swój aparat i od
    razu słyszę skierowany do siebie głos jakiegoś ciecia: - Proszę nie
    robić zdjęć!

    Dlatego chętnie wymieniłbym aparat na nieczarny (ze względu na makro
    i zbliżenia nie może też być kolorowy), np. jasnoszary na poziomie
    jasności twarzy (ew. ciut jaśniejszy, bo szkła czasem są tylko czarne).

    Mniej podpada też kadrowanie na zombie (kadrowanie przez wizjer
    za bardzo przypomina celowanie ze snajperki). Najgorszy ze wszystkiego
    jest statyw.

    BTW: W niektórych krajach przy próbie sfotografowania siedziby
    bieżącego "prezydęta" czy innego "demokraty" ochrona strzela bez
    uprzedzenia, więc sam pomyśl, że nie wyszedłeś na tym jeszcze tak źle...

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 16. Data: 2013-05-15 09:16:46
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-15 08:40, Mariusz [mr.] pisze:

    > A bo widzisz, zdjęcia to trzeba robić jak wszyscy: telefonem. :))
    > Wtedy uwag nie będzie...

    Wiesz... zdjęcia można robić telefonem, owszem. Można pić borygo zamiast
    whisky, jeździć do pracy hulajnogą, oglądać MŚ na cz-b tv 7". Owszem,
    można...

    > BTW: W niektórych krajach przy próbie sfotografowania siedziby
    > bieżącego "prezydęta" czy innego "demokraty" ochrona strzela bez
    > uprzedzenia, więc sam pomyśl, że nie wyszedłeś na tym jeszcze tak źle...

    Za dużo filmów się naoglądałeś... "Psy wojny"?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 17. Data: 2013-05-15 09:24:44
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "zgred" <z...@e...com> wrote:

    [...]
    > Za dużo filmów się naoglądałeś... "Psy wojny"?

    Nie, czytałem jakiś raport dla fotoreporterów o sytuacji w
    poszczególnych krajach.

    Filmu nie widziałem.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 18. Data: 2013-05-15 09:29:25
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    > Nie, czytałem jakiś raport dla fotoreporterów o sytuacji w
    > poszczególnych krajach.
    >
    > Filmu nie widziałem.

    BTW: Podobny temat mam poruszony w podręczniku survivalu. Filmów
    mało oglądam.

    [mr.]

  • 19. Data: 2013-05-15 09:38:53
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    "animka" <a...@t...wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > Ostatnio w Wilanowie pstryknęłam telefonem i piękne zdjęcia mi wyszły. Tak
    > ustawiałam, żeby mi ludzie w kadr nie wchodzili.

    Piękne......
    A ta latarnia to tak zajebiście pozowała, że powinnaś to wysłać do National
    Geographic.

  • 20. Data: 2013-05-15 09:40:08
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    W dniu 2013-05-15 09:29, Mariusz [mr.] pisze:

    > BTW: Podobny temat mam poruszony w podręczniku survivalu. Filmów
    > mało oglądam.

    http://theonlinephotographer.typepad.com/the_online_
    photographer/2007/06/draconian-pho-1.html

    --
    J.R.