  • 1. Data: 2003-08-02 03:34:17
    Temat: przewóz dziecka na przednim siedzeniu
    Od: "Lech" <lecban(no_spam)@polbox.com>

    Czy można przewozić dziecko w foteliku na przednim siedzeniu?

    Dzięki

  • 2. Data: 2003-08-02 15:58:32
    Temat: Re: przewóz dziecka na przednim siedzeniu
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    Użytkownik "Lech" napisał w wiadomości
    > Czy można przewozić dziecko w foteliku na przednim siedzeniu?

    Można przewozić dziecko w foteliku na przednim siedzeniu.
    Zabronione jest jedynie przewożenie w foteliku dziecka tyłem
    do kierunku jazdy, jeżeli pojazd wyposażony jest w poduszkę
    powietrzną dla pasażera.

    ______
    Robert

  • 3. Data: 2003-08-04 06:59:39
    Od: "Roland" <r...@p...fm>

    > Można przewozić dziecko w foteliku na przednim siedzeniu.
    > Zabronione jest jedynie przewożenie w foteliku dziecka tyłem
    > do kierunku jazdy, jeżeli pojazd wyposażony jest w poduszkę
    > powietrzną dla pasażera.

    Kiedys taie pytanie zadalem policji przez telefon... Pani dyzurna stwierdzila,
    ze skontaktuje sie z kims z drogowki i po jakims czasie niesmialo powiedziala,
    ze mozna, ale lepiej nie...

    Roland