  • 1. Data: 2003-08-01 22:40:40
    Temat: Odpowiedzialnosc za telefony w szpitalu
    Od: "Adam" <adam_=NoSPAMPLease=_@plenet.pllll>

    Witam!

    Mam następujące pytania

    1.. Czy pracodawca w związku ze wzrostem rozmów prywatnych z telefonów
    służbowych może wydać rozporządzenie wewnętrzne o przyznanym limicie na dany
    telefon i wyznaczyć imiennie osobę odpowiedzialną za dopilnowanie ww. limitu
    w placówce w której dostęp do telefonów ma większa grupa pracowników
    (szpital)
    2.. Czy może nakazać tej osobie uiszczać różnice między limitem przyznanym
    a faktycznie wykonywanymi rozmowami.
    3.. Czy za niedopełnienie ww. czynności pracodawca może mieć podstawy do
    zdjęcia mnie ze stanowiska kierowniczego na niższą funkcję.

    Proszę o przedstawienie mi możliwości wyjścia z tej sytuacji.

  • 2. Data: 2003-08-02 09:20:30
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc za telefony w szpitalu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Moim zdaniem tak, ale pod jednym warunkiem. Wyznaczona osoba nie będzie
    miała innych obowiązków i będzie przez cały czas siedziała przy tym
    telefonie. Po jej godzinach pracy telefon odłączamy. Ewentualnie aparat
    telefoniczny w szafce z kluczem, który ma osoba odpowiedzialna
    Wyznaczenie kogoś odpowiedzialnym materialnie za mienie pracodawcy musi się
    łączyć z zapewnieniem mu możliwości ochrony tego mienia. Jak telefon jest
    wolno dostepny, to takiej mozliwości nie ma. Po prostu w odpowiedzi na takie
    zarządzenie należy wezwać pracodawcę do zapewnienia sprawowania ochrony nad
    powierzonym pietrzy mieniem. Ciekawe jak to rozwiążą?

  • 3. Data: 2003-08-03 23:32:49
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Adam" <adam_=NoSPAMPLease=_@plenet.pllll> napisał w wiadomości

    > Proszę o przedstawienie mi możliwości wyjścia z tej sytuacji.

    To, co napisał Robert...

    Plus warto pamiętać, że jest taka usługa w TPSA, żeby nie można było
    przekroczyć określonej liczby 'impulsów' (zakładam, że chodzi o telefon
    stacjonarny?)