  • 131. Data: 2005-01-29 13:15:09
    Temat: Re: przeszukanie w domu i co dalej ?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wtedy można sobie go wykręcić / wyjąć i już nie jest trwale połączony
    ze
    > ścianą.

    no i to o to chodzi, wykrecamy i dajemy panom, tak wiec niema potrzeby
    zabierania calego sprzetu.

    P.

  • 132. Data: 2005-01-29 13:17:06
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > dlatego z bieglym bylo dwoch wiekszych policjantow, jesli stawiasz opor,
    > skuwaja Cie i nie masz nic do gadania...
    >
    > do tego w odwdziece robia Ci jeszcze kompletny burdel w mieszkaniu :]

    ja opmawiam przypadek gdy mamy nielegalny soft, ale nie udostepniamy go
    innym ani nie kopiujemy.
    Zabranie calego sprzetu jest wtedy nie uzasadnione.

    przeczytaj lepiej procedure przy przeszukaniu.

    P.

    ps.
    ci policjanci to by byli policjantami do nastepnego dnia.

  • 133. Data: 2005-01-29 13:24:39
    Od: IceManEk <icemanfg@spam_poczta.fm>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in

    > Uzytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisal w wiadomości

    > I z tego powodu nalezy go zabrac razem z jednostką, a nie odlączac.

    Policja zwraca po jakims czasie caly komputer poza dyskiem twardym wiec
    poprawnie rozumujac nie powinna chyba najpierw zabierac nic poza dyskiem
    twardym.

    I.

  • 134. Data: 2005-01-29 13:25:17
    Od: Exec <e...@t...net>

    Przemek R. napisał(a):

    > ps.
    > ci policjanci to by byli policjantami do nastepnego dnia.

    w rzeczywistosci jest nieco inaczej, niz na papierach...

    'niepoczytalny' (no offence :)) sklonny predzej umrzec, niz oddac
    komputer, sklada zazalenie, ze po przeszukaniu policja zostawila
    niepoarzadek w jego mieszkaniu... hm, trzeba zwolnic tych policjantow !

    --
    pozdrawiam,
    Exec

  • 135. Data: 2005-01-29 13:30:22
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Exec" <e...@t...net> napisał w wiadomości

    > 'niepoczytalny' (no offence :)) sklonny predzej umrzec, niz oddac
    > komputer, sklada zazalenie, ze po przeszukaniu policja zostawila
    > niepoarzadek w jego mieszkaniu... hm, trzeba zwolnic tych policjantow !

    Taką analizę osobowości przemka rokiciego zrobiłem już wcześniej;))

    Pzdr
    Leszek

  • 136. Data: 2005-01-29 13:34:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > sila by mi komputeraz nie zabrano gdybym byl oskarzony o uzywanie
    > nielegalnego softu.
    > Musieli by mnie zabic.

    Po co zabijać?! Kajdanki i oglądasz czynności procesową leżąc na podłodze
    przytrzymywany kolanem. Po co od razu zabijać? :-))

  • 137. Data: 2005-01-29 13:52:00
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > w rzeczywistosci jest nieco inaczej, niz na papierach...

    w rzeczywisctosci jest tak jak sobie zdcyduja, co nie znaczy ze jest to
    zgodne z prawem
    i ze tak ma byc. (to tak na marginesie)

    > 'niepoczytalny' (no offence :)) sklonny predzej umrzec, niz oddac
    > komputer,

    jezeli ma zostac bezprawnie zabratrzymany to tak, bo to zwykla kradziez

    sklada zazalenie, ze po przeszukaniu policja zostawila
    > niepoarzadek w jego mieszkaniu... hm, trzeba zwolnic tych policjantow !

    policja ma na nakazie sprecyzowane czego szuka, jezeli znajdzie to
    (komputer tutaj)
    nie szuka dalej, takze nie ma tak jak tweordzisz e sobie wejda i po prostu
    balagan zrobia,
    bedzie to naduzycie za ktore by im sie oberwalo, ja jestem cholwernie
    msciwym czliowieiem
    dzien w dzien chodzilbym do wojewodzkiej policji ze skargami az by ich
    wyp.

    P.

  • 138. Data: 2005-01-29 13:55:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dla mnie trwale, to wówczas, gdy odłączenie wymaga jakiś poważnych
    nakładów.
    > Jak wbetonuje tę jednostkę w ścianę, to już będzie trwale. Ale nie
    wtyczka w
    > gniazdku.

    acha zapodam jeszcze przypadek ktory wielmoznemu Panu Leszkowi zapodalem,
    jak zwykle
    od dupy strony (zmienil radio na silnik, bravo) go przedstawil i zmienil
    temat.

    Jedziesz samochodem (kupionym, niekradzionym), zatrzymuje Cie policja,
    okazuje
    sie ze posiadasz kradzione radio.

    1. Rekwiruja Ci samochod z radiem
    2. rekwiruja Ci radio

    jezeli odp 2 to prosze uzasadnic,

    P.

  • 139. Data: 2005-01-29 14:36:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > ja opmawiam przypadek gdy mamy nielegalny soft, ale nie udostepniamy go
    > innym ani nie kopiujemy.
    > Zabranie calego sprzetu jest wtedy nie uzasadnione.

    To, hjesli tak uważasz, to skąłdasz zażalenie na zatrzymanie / przeszukanie,
    a nie popełniasz samobójstwa.

    > przeczytaj lepiej procedure przy przeszukaniu.

    A cóż tam jest takiego ciekawego, co niby zabraniało by zabrać ten
    komputer - nawet wbrew Twojej woli?

  • 140. Data: 2005-01-29 14:38:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "IceManEk" <icemanfg@spam_poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Policja zwraca po jakims czasie caly komputer poza dyskiem twardym wiec
    > poprawnie rozumujac nie powinna chyba najpierw zabierac nic poza dyskiem
    > twardym.

    Nie zawsze. To raczej zależy od decyzji sądu. A te bywają różne. Co do
    zasady częściej jednak orzekają przepadek całej jednostki.