  • 1. Data: 2005-01-25 13:42:01
    Temat: Masa spadkowa?
    Od: "Sajetan Tempe" <s...@p...fm>

    Witam wszystkich grupowiczów!

    Mam pewną sprawę do załatwienia i chciałbym uzyskać poradę, jak się do niej
    zabrać. Korzystałem z samochodu, który był zarejestrowany na mojego Ojca.
    Ojciec niestety zmarł. Nie pozostawił po sobie testamentu, ani tym podobnych
    rzeczy. Samochód jest niewiele wart, to stary grat - co teraz z nim zrobić?
    Czy konieczna jest sprawa w sądzie, czy może można to jakoś inaczej
    załatwić? W grę wchodzi nawet złomowanie - tylko, że trudno to chyba
    zrobić, jeśli posiadacza pojazdu brak :(. Jakie jest najlepsze i najtańsze
    wyjście z takiej sytuacji? Wartość pojazdu jest raczej śmieszna, nie więcej
    niż 1500 zł.

    Pozdrawiam i dziękuję...

    Sajetan Tempe

  • 2. Data: 2005-01-25 13:53:44
    Temat: Re: Masa spadkowa?
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Sajetan Tempe wrote:

> [...]
    > zrobić, jeśli posiadacza pojazdu brak :(. Jakie jest najlepsze i najtańsze
    > wyjście z takiej sytuacji? Wartość pojazdu jest raczej śmieszna, nie

    Najtaniej jest odrzucic spadek..
    nooo chyba zeby samochod ktos ukrad..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2005-01-25 17:18:25
    Od: maHo <m...@p...net>

    bo wrote:
    [ciach]

    > Najtaniej jest odrzucic spadek..

    ale przecież samochód niekoniecznie jest wszystkim co zostawił po sobie
    Zmarły....

    pozdrav

    maHo

  • 4. Data: 2005-01-25 18:47:42
    Od: "Sajetan Tempe" <s...@p...fm>

    Użytkownik "bo" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Najtaniej jest odrzucic spadek..
    > nooo chyba zeby samochod ktos ukrad..
    >
    > Boguslaw

    Gdyby to był spadek, to owszem. Chodzi o to, że obecnie nikt nie ma praw do
    tego samochodu. Ani sprzedać, ani złomować... Jak więc ewentulanie nabyć
    prawa, aby coś z nim zrobić?

    Sajetan Tempe