  • 61. Data: 2006-07-29 16:42:52
    Temat: Re: przeszukanie mieszkania
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 29 Jul 2006 14:51:56 GMT, inkaso <m...@a...pl> wrote:

    >Bo mnie sie zdaje ze HP nie sprzedaje w ogole kompow
    >bez Win.
    okolo 60 sekund szukania:
    http://allegro.pl/item117828269_nowy_hp_dv4315ea_1_6
    ghz_512_80_gw_fvat_gratisy.html

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 62. Data: 2006-07-29 16:47:00
    Od: " taki sam" <t...@g...pl>

    > .. ja bym nie
    > odpuscil gdybym mial pewnosc ze ktos naruszyl moje prawa.

    A co znaczy "nie odpuścił"?
    Sąd sprawę umorzył.
    Mam nająć bandziorów, żeby się z tymi policjantami i pracodawcą "policzyli"?
    Mam założyć nową kontrmafię?

  • 63. Data: 2006-07-29 16:47:09
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    Daniel Chlodzinski wrote:

    > Nie prawda. Kupujac nie wiem co tam sobie M$ zapisal w EULA.

    to nie jest wytlumaczenie. End-User License Agreement mozesz znalezc np. w
    necie. Kupujac produkt to przede wszystkim w twoim interesie jest znajomosc
    licencji

    > Polecam kup sobie WinXP idz do domu i rozpakuj plytki, wyciagnij naklejke
    > i instaluj system. W momencie czytania
    > EULA stwierdzasz ze nie podoba Ci sie ta licencja, myslisz ze mozesz oddac
    > system do sklepu i dostac kase ?

    patrz wyzej

    > ps. Pracujesz moze w BSA ?

    skoro juz wspomniales to zachecam do lektury:

    http://www.bsa.org/poland/antipiracy/Why-a-License-M
    atters.cfm

    --
    pozdro
    Dr Dex

  • 64. Data: 2006-07-29 16:52:44
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    WAM wrote:

    > okolo 60 sekund szukania:
    > http://allegro.pl/item117828269_nowy_hp_dv4315ea_1_6
    ghz_512_80_gw_fvat_gratisy.html

    http://www.hp.com/

    0,5 sekundy klikania, bez wyszukiwania.
    Zaden z oferowanych _bezposrednio_ przez HP komputerow nie posiada inny
    niz Win SO.

    Jak wiemy, MSyf ma umowy zabraniajace konkurencji z kazdym wiekszym
    producentem kompow.

  • 65. Data: 2006-07-29 17:01:38
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Dr Dex wrote:

    > to nie jest wytlumaczenie.

    jest i to fundamentalne.

    > End-User License Agreement mozesz znalezc np. w
    > necie.

    moze, ale nie ma PRAWNEGO obowiazku.

    > Kupujac produkt to przede wszystkim w twoim interesie jest znajomosc
    > licencji

    w interesie jest.

    PRAWNY ciezar poinformowania PRZED umowa lezy jednak na MSyfie.

    > patrz wyzej

    nie odpowiadasz na konkrente pytanie.

    > skoro juz wspomniales to zachecam do lektury:
    >
    > http://www.bsa.org/poland/antipiracy/Why-a-License-M
    atters.cfm

    ROTFL

    "Dlaczego licencja jest tak ważna

    Dlaczego licencja jest tak ważna

    Użytkownicy mogą nie zdawać sobie z sprawy, że opracowanie programu
    komputerowego wymaga współpracy całej grupy ludzi, połączenia pomysłów i
    talentów programistów, specjalistów od tekstu i grafiki."

    Nie widze tam ile MSyf wydaje na lobbying, na sabotaz konkurencji i
    wytlmaczeia dlaczego ja mam za to wszystko placic.

    I jeszcze to:

    "Poza konsekwencjami prawnymi, korzystanie z powielonego lub
    podrobionego oprogramowania oznacza:

    * Zwiększone ryzyko pojawienia się wirusów, uszkodzenia nośników
    lub innych usterek programu.
    * Brak dokumentacji lub jej niepoprawność..
    * Brak wsparcia technicznego dostępnego dla użytkowników
    posiadających odpowiednią licencję.
    * Brak uprawnień do nowszych wersji programów oferowanych
    użytkownikom posiadającym odpowiednią licencję."

    Ze niby maja infolinie, a za kazde pierdniecie kaza sobie placic. I
    takie to mamy korzysci.

    No i te nowe wersje to rzeczywiscie darmo rozdaja. :-)

  • 66. Data: 2006-07-29 18:37:15
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Dr Dex" <d...@w...spamfree.pl> wrote in message

    > to nie jest wytlumaczenie. End-User License Agreement mozesz znalezc np.
    > necie. Kupujac produkt to przede wszystkim w twoim interesie jest
    > znajomosc
    > licencji

    Zaczynasz byc nudny.

    > skoro juz wspomniales to zachecam do lektury:
    >
    > http://www.bsa.org/poland/antipiracy/Why-a-License-M
    atters.cfm

    Blablabla i ta sama stara propaganda bsa. Choc przyznam ze postarali sie to
    tak napisac aby nikt sie nie przyczepil -
    "Zasady te mówia najczesciej, ze uzytkownik ma prawo zainstalowac program na
    jednym komputerze. Jesli uzytkownik powiela, rozprowadza lub instaluje
    oprogramowanie w sposób niezgodny z licencja, lub w inny sposób lamie
    postanowienia umowy narusza on prawa autorskie do oprogramowania. Czyn taki
    moze zostac w okreslonych przypadkach zakwalifikowany nawet jako
    przestepstwo scigane z kodeksu karnego lub ustawy o prawie autorskim i
    prawach pokrewnych"
    Powtorze jeszcze raz - nie naklejenie tego zanaczka co go M$ dodaje do
    windowsa w zaden sposob nie moze byc uznane jako przestepstwo
    scigane z KK czy tez z ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wiec
    przestan powtarzac propagande bsa ze nie naklejanie naklejki
    od windowsa czy nie przestrzeganie innych dziwnych rytuaow ktorych wymaga
    EULA MS to lamanie prawa.
    Nie jest to lamanie prawa wiec nie jest to nielegalne. Jest to co najwyzej
    zalmanie postanowien umowy cywilno-prawnej, a tym sie zajmoja sady
    cywilne. Nie policja, nie prokurator.

    Daniel

  • 67. Data: 2006-07-29 18:45:09
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Daniel Chlodzinski wrote:

> [...]
    > Nie jest to lamanie prawa wiec nie jest to nielegalne. Jest to co najwyzej
    > zalmanie postanowien umowy cywilno-prawnej, a tym sie zajmoja sady

    Ale przeciez MSyfowi o to chodzi, zeby wywolac strach i uwierzyc w ich
    bajki.

  • 68. Data: 2006-07-29 19:01:23
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Dr Dex napisał(a) :
    > End-User License Agreement mozesz znalezc np. w
    > necie. Kupujac produkt to przede wszystkim w twoim interesie jest znajomosc
    > licencji

    Weź człowieku nie rozśmieszaj. Jeśli jestem zielony z tematyki,
    to skąd mam wiedzieć czego i gdzie szukać?? Zresztą po to
    instaluję system, żeby mieć dopiero dostęp do netu :-P
    Może zanim kupię radio do samochodu, też mam znaleźć gdzieś w
    sieci warunki używania?
    Kupuję Windows i czytając licencję podczas instalacji dowiaduję
    się dopiero o wymaganiach. Nie wiadomo skąd bierzesz te swoje
    rewelacje. To jest grupa o prawie, a nie o tym, co się komu
    wydaje po lub nawet przed przeczytaniem czegoś.

    > skoro juz wspomniales to zachecam do lektury:

    No tak. To wszystko tłumaczy kto Cię szkolił i kto za Tobą stoi :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają (C) by S.C.

  • 69. Data: 2006-07-29 19:09:00
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    Daniel Chlodzinski wrote:

    > Blablabla i ta sama stara propaganda bsa.

    pieprzysz glupoty przyjacielu - moze dlatego ze podchodzisz do sprawy
    teoretycznie a nie praktycznie

    jesli pracujesz w firmie posiadajacej komputery i bedziesz swiadkiem
    kontroli bsa (z policja) to daj znac ... wrocimy do tematu

    a jak na razie: dla mnie EOT

    --
    pozdro
    Dr Dex

  • 70. Data: 2006-07-29 19:11:36
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Weź człowieku nie rozśmieszaj. Jeśli jestem zielony z tematyki,
    > to skąd mam wiedzieć czego i gdzie szukać??

    hehe - wez to ty mnie nie rozsmieszaj: myslisz ze jak do czegos dojdzie to
    twoje usprawiedliwienie typu "jestem zielony z tematyki" na kimkolwiek
    bedzie robilo wrazenie ?!?

    --
    pozdro
    Dr Dex