  • 31. Data: 2004-12-31 14:47:38
    Temat: Re: przepisy na rondzie
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Hubertus" <h...@m...wirtualny.dzierzoniow.pl> napisał w
    wiadomości news:cr1kt1$7mf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > gdy jade prosto nie migam

    generalnie jest ok ale jak przez rondo walisz prosto to za to możesz dostać
    mandat :-) bo po rondzie jak to po rondzie jedzie się raczej po krzywiźnie
    ;-)

  • 32. Data: 2004-12-31 18:58:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    RAV wrote:

    > błąd... na rondzie zawsze mają pierszeństwo (chyba, że jest sygnalizacja
    > świetlna)

    Bzdury wypisujesz. Weź sobie przepisy przypomnij.

  • 33. Data: 2004-12-31 22:17:52
    Od: "Artur Starz" <a...@m...argos1.com.pl.precz.ze.spamem>

    Witam...
    > Jeśli przed rondem stoi znak 'ustąp pierwszeństwa przejazdu'. W przeciwnym
    > przypadku ustępują ci na rondzie (choć osobiście takiego jeszcze w życiu
    > nie widziałem).

    Jest w Kielcach na rynku - jest znak ronda bez pierszeństwa - i faktycznie
    oznakowanie poziome pokazuje że ci na rondzie muszą ustąpić...
    świetne miejsce "na jelenia" ;-)))

    Pozdrawiam
    Artur Starz

  • 34. Data: 2005-01-01 11:48:12
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 31 Dec 2004 04:01:54 +0100,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> screamed:

    Kielce, rynek. Polecam (-:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 12:47:47 user up 10478 days, 0:42, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Don't let the computer bugs bite!

  • 35. Data: 2005-01-01 11:54:29
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 31 Dec 2004 04:42:46 +0100,
    RAV <r...@o...pl> screamed:
    > 1. Jeżeli rondo ma sygnalizację świetlną:
    > Wjeżdżasz na zielonym i wyjeżdżając nie migasz, za to migasz skręcając w
    > lewo lub zawracając.
    >
    > 2. Jeżeli rondo nie ma sygnalizacji świetlnej:
    > Przepuszczasz będących już na rondzie,

    Bzdura. Hint: znaki...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
    [ 12:53:41 user up 10478 days, 0:48, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Gravity is a myth, the Earth sucks.

  • 36. Data: 2005-01-01 15:43:30
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko":

    > Kielce, rynek. Polecam (-:

    A ja polecam podróż po Bydgoszczy, tu rond jest do wyboru, są i te z
    sygnalizacją i te bez sygnalizacji, zarówno z znakiem ustąp pierwszeństwa
    jak i bez tego znaku.

    Pzdr.

    Marek

  • 37. Data: 2005-01-01 16:03:33
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 31 Dec 2004 01:39:43 GMT, "Beniamin"
    <b...@c...pl> wrote:

    >NIE! Na rondo wjeżdżasz bez używania kierunkowskazów.
    Chyba ze zjezdzasz pierwsza w prawo to powinienes wjechac z
    kierunkowskazem w prawo :) Choc praktycznie sens tego kierunkowskazu
    zalezy to od wielkosci ronda :)

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu!
    Przyjdź na nasze stoisko na targach turystycznych!

  • 38. Data: 2005-01-01 16:05:45
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >Na rondzie w Polsce nie da się pojechać w lewo (bo będzie pod prąd), a
    >na wprost to się nigdzie nie da, bo wjedziesz na 'wysepkę'.
    >
    >(przypominam, że przez 'rondo' potocznie rozumie się takie skrzyżowanie
    >z ruchem okrężnym, bo którym da się jeździć 'w kółko', a nie takie,
    >które wygląda jak znak #)
    Sprzeciw. :)
    W Szczecinie - miescie rond, seksu i biznesu ;) - sa ronda tj
    skrzyzowania o ruchu okreznym, ktore wygladaja jak znak # i maja
    okragla wysepke na srodku i da sie przejechac przez nie na wprost!

    WAM

  • 39. Data: 2005-01-03 14:55:33
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    Tako Rzecze Andrzej Lawa:
> [...]
    > :
    > : Bzdury wypisujesz. Weź sobie przepisy przypomnij.

    a przeczytałeś co napisane pod moim postem?

  • 40. Data: 2005-01-03 14:55:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    RAV napisał(a):

    [...]

    > bo czy w przepisach jest zakaz przepuszczenia?

    Klocicie sie o pietruszke ;) Hint: Prosze sprawdzic co to jest Rondo a
    co Skrzyzowanie o ruchu okreznym ;)

    j.