    Subject: Re: przekroczenie uprawnien
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sun, 17 Mar 2019 13:08:49 +0100

    W dniu 17.03.2019 o 09:22, ń pisze:
    > Za prawdopodobne uważasz, że w Polsce SW zatrudnia strażniczki-lesbijki
    > na oddziałach kobiecych ZK?

    Po pierwsze bycie lub nie lesbijką nie ma absolutnie nic wspólnego z
    możliwością lub nie zgwałcenia. Przecież do zgwałcenia może dojść nie
    tylko z tego powodu, ze sprawca chce zaspokoić swoje pożądanie seksualne.

    > Serio pytam.
    > Formalnie to chyba pracodawca (SW) nie ma prawa zapytać pracownika o
    > preferencje?

    No i w jaki sposób to weryfikować.

    > Na dobrą sprawę to na oddziałach kobiecych SW powinna zatrudniać
    > mężczyzn-pedziów, zupełnie jak w zakładach fryzjerskich ;-)

    Wydaje mi się, że większość normalnych ludzi potrafi bez większego
    wysiłku nie gwałcić ludzi znajdujących się obok nich. Bez względu na to,
    jakiej są płci. Tych nielicznych, którzy nie potrafią należy izolować.
    Natomiast w wypadku Zakładu Karnego obawiał bym się szantażu i pomówień.
    Takie rzeczy powinny być wyjątkowo dokładnie badane.