  • Data: 2019-03-17 13:22:27
    Temat: Re: przekroczenie uprawnien
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Natomiast w wypadku Zakładu Karnego obawiał bym się szantażu i pomówień.
    > Takie rzeczy powinny być wyjątkowo dokładnie badane.

    Ciekawe jak w zakładach karnych z niezawodnoscią monitoringu. Ja bym
    zaproponował prostą metodę o prawie 100% niezawodności. Nagrało się -
    wszystko jasne - nie nagrało się bo awaria/kot komendanta nasikał do
    rejestratora/nadpisało się, bo akurat następnego dnia po przekroczeniu
    pojemnosci dysku ktoś sobie o sprawie przypomniał - winny ZK. Wiem, że
    nie procesowo ale przynajmniej uczciwie i prawdziwie;)

    Shrek