  • 1. Data: 2003-02-26 09:31:03
    Temat: przedmiot/podmiot (prawa) ?
    Od: "Jarek Pudelko" <J...@N...ceti.pl>

    Witam

    Chcialbym prosic o odpowiedz na pytanie co jest przedmiotem a co podmiotem
    prawa autorskiego. Znaczy sie mniej wiecej wiem ale wole ta wiedze sprawdzic
    :)

    TIA,

    --
    jarek

  • 2. Data: 2003-02-26 09:34:41
    Temat: Re: przedmiot/podmiot (prawa) ?
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Chcialbym prosic o odpowiedz na pytanie co jest przedmiotem

    utwór

    : a co podmiotem prawa autorskiego

    twórca,
    licencjobiorca
    etc

  • 3. Data: 2003-02-26 09:40:29
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    > : a co podmiotem prawa autorskiego
    >
    > twórca,
    > licencjobiorca
    > etc

    jak tez wspoltworca,
    jak rowniez np. pracodawca nabywajacy prawa majatkowe w drodze umowy o
    dzielo.

    slowem:
    przedmiot - co?
    podmiot - kto?

    tak to chyba najprosciej okreslic

  • 4. Data: 2003-02-26 09:42:03
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > jak rowniez np. pracodawca nabywajacy prawa majatkowe w drodze umowy o
    > dzielo.

    w drodze umowy o prace, oczywiscie.
    lub zamawiajacy w drodze umowy o dzielo o ile umowa przenosi prawa autorskie
    materialne do wykonanego dziela.