  • 1. Data: 2003-02-26 09:51:15
    Temat: SPRAWA KOMORNIKA - PYTANIE :)
    Od: "mikmak" <m...@p...onet.pl>

    WITAJCIE,
    post dotyczy mojego zadłużenia wobec banku
    i pojawienia się wpomnianego komornika już z firmy
    windykacyjnej, kwota zadłużenia to ok 8000 pln,
    dla jednych mało, dla mnie dużo,
    nie skarże się !!!
    zostałem zwolniony z pracy, nie jestem w stanie spłacać
    pojawia się komornik - oczywista sprawa :(
    proszę Was jedynie o radę odnośnie tego co może
    komornik i co ja mogę, szczególy techniczne
    mieszkanie w którym mieszkam z bratem i kolegą
    jest wujka, tenże jest teraz zagranicą
    ja jedynie martwię się o rzeczy w mieszkaniu
    które nie są moje, nie jestem w tym mieszkaniu
    zameldowany.
    PROSZĘ PORADŹCIE
    POZDRAWIAM MACIEK

  • 2. Data: 2003-02-26 10:27:24
    Temat: Re: SPRAWA KOMORNIKA - PYTANIE :)
    Od: d...@o...pl

    > WITAJCIE,
    > post dotyczy mojego zadłużenia wobec banku
    > i pojawienia się wpomnianego komornika już z firmy
    > windykacyjnej,

    Jeśli z firmy windykacyjnej to nie komornik, a jeśli komornik to Sądowy ;-)

> [...]
    > jest wujka, tenże jest teraz zagranicą
    > ja jedynie martwię się o rzeczy  w mieszkaniu
    > które nie są moje, nie jestem w tym mieszkaniu

    Jeśli nie jesteś zameldowany, to jak trafił do Ciebie windykator (bądź
    komornik)?
    Komornik ma skierować egzekucję tylko do tych rzeczy ruchomych, które są Twoją
    własnością.

    Pzdr
    Darek

  • 3. Data: 2003-02-26 10:36:00
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "mikmak" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > WITAJCIE,
    > post dotyczy mojego zadłużenia wobec banku
    > i pojawienia się wpomnianego komornika już z firmy
    > windykacyjnej,

    No to byl komornik czy pan z firmy windykacyjnej?

    Depi.

  • 4. Data: 2003-02-26 12:15:30
    Temat: Odp: SPRAWA KOMORNIKA - PYTANIE :)
    Od: "mikmak" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marcin Olender <d...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b3i51h$69r$...@a...news.tpi.pl...

    > "mikmak" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > No to byl komornik czy pan z firmy windykacyjnej?

> [...]
    wyjaśniając sporne kwestie:
    komornik bo takigo określenia użył pan z firmy windykacyjnej
    co nie zmienia faktu że ma to być ktoś od nich
    trafił do mnie, choc nie jestem tu zameldowany, bo jest to adres
    korespondencyjny
    podany w banku,
    pozdrawiam m

  • 5. Data: 2003-02-26 13:22:28
    Od: d...@o...pl

    > komornik bo takigo określenia użył pan z firmy windykacyjnej
    Wątpię - komornik nie szukałby Cię pod adresem korespondencyjnym :)
    Ustalmy fakty:
    - czy komornik doręczył Ci pismo "zawiadomienie o wszczęciu postępowania
    egzekucyjnego"?
    - jaki był cel wizyty pana windykatora o którym piszesz? Czy zostawił jakieś
    pismo, wizytówkę? czy po prostu zapytał czy zamierzasz spłacać kredyt?
    - czy wiesz jak się nazywa ten pan?
    - co zamierzasz zrobić w celu spłaty zobowiązania i w jakim czasie?

    Pzdr
    Darek

  • 6. Data: 2003-02-26 14:58:01
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    > wyjaśniając sporne kwestie:
    > komornik bo takigo określenia użył pan z firmy windykacyjnej

    He he - nic nie wyjasnieles dalej. Komornik to organ sau dzialajacy na
    podstawie ustawy. Pan z fimry to tylko pan z firmy.

    Depi.

  • 7. Data: 2003-02-26 15:37:21
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    d...@o...pl naskrobał/a w

    > Wątpię - komornik nie szukałby Cię pod adresem korespondencyjnym :)

    Dlaczego?
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Programming is like sex: One mistake and you have to support for a lifetime.

  • 8. Data: 2003-02-26 17:16:53
    Od: d...@o...pl

    > Dlaczego?

    Komornicy sporadycznie pracują w terenie, zwłaszcza przy tak niskich
    wartościach egzekwowanego roszczenia ;-)
    Tu dodatkowo chodzi o adres _korespondencyjny_, którym teoretycznie może być
    skrytka pocztowa, więc nie ma pewności, że dłużnik tam przebywa.
    W takiej sytuacji prościej i taniej wezwać dłużnika do kancelarii komornika
    zamiast szukać go "po mieście" :-)
    Dlatego istnieją firmy windykacyjne.

    Pzdr
    Darek

  • 9. Data: 2003-02-26 18:13:40
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    d...@o...pl naskrobał/a w

    > Komornicy sporadycznie pracują w terenie, zwłaszcza przy tak niskich
    > wartościach egzekwowanego roszczenia ;-)

    Ale to już zależy od komornika. Ci w bogatszych rejonach, albo w pobliżu
    jakiegoś dużego, zadłużonego zakładu pewnie nie pracują w terenie, ale co
    z tymi z małych i/lub biednych rewirów. Tymbardziej po poniedziałkowym
    orzeczeniu TK.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    If you can read this, I've lost my trailer.

  • 10. Data: 2003-02-26 18:28:29
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > co nie zmienia faktu że ma to być ktoś od nich
    > trafił do mnie, choc nie jestem tu zameldowany, bo jest to adres

    Podejrzewam, że odwiedził cię windykator. Jest to pan który prowadzi
    polubowne postępowanie przedsądowe. Jeżeli nie zapłacisz skieruje sprawę do
    sądu. Efektem będzie uzyskanie przez wierzyciela nakazu zapłaty. Z takim
    nakazem przyjdzie do ciebie komornik i wtedy zacznie się robić
    nieprzyjemnie, bo dojdzie sporo kosztów. Najlepiej negocjować z windykatorem
    spłatę.

    Tomek