  • 81. Data: 2007-03-16 17:08:39
    Temat: Re: przed rozwodem a dziecko
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    To chyba było by lepsze.

  • 82. Data: 2007-03-16 17:10:14
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Mówi się "odporny", ale z kim ja mam dyskutować? Powiedział bym Ci sporo
    prawdy, tak jak wielu innych uczestników dyskusji, ale nie wypada
    publicznie. Jak rano popatrzysz w lustro, to zastanów się, kogo w nim
    widzisz.

  • 83. Data: 2007-03-16 17:44:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Angie napisał(a):

    > Bo jest jak napisalam. mleko matki jest niezaprzeczalnie najzdrowszym
    > mlekiem dla dziecka. Koniec kropka

    A mieszkanie w samym centrum dużej metropolii jest zdecydowanie mniej
    zdrowe dla dziecka, niż mieszkanie w jakimś kurorcie.

    I co z tego?

  • 84. Data: 2007-03-16 19:05:51
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "R De" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mówi się "odporny", ale z kim ja mam dyskutować?

    Powiedzialam to, co chcialam powiedziec. Sugerowalam ci juz, ze nie znasz
    slow, ktorych uzywasz. porownaj sobie w wolnej chwili definicje slowa
    "odporny" z "oporny". Zeby cie zbytnio nie fatygowac podam ci nawet linki
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=odporny
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=oporny

    Angie

  • 85. Data: 2007-03-16 19:27:54
    Od: M&C <c...@C...pl>

    Angie napisał(a):

    > Gdzie to doczytales?

    Pewnie między wierszami: > Mamy dziecko 8 miesieczne. Od początku
    wszysto było żony. Ciąża, synek, a ty
    > tylko nadskakiwać masz.

    Marzena

    --
    Robótki Marzeny
    http://fanturia.googlepages.com/home

  • 86. Data: 2007-03-16 20:37:41
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Sorry, bardzo nie chciałem tak się wyrazić, ale dyskusja z Tobą, uwłacza
    mojemu poziomowi intelektualnemu.
    Pozdrawiam.

  • 87. Data: 2007-03-16 23:40:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 16.03.2007 Angie <j...@o...eu> napisał/a:
    > Użytkownik "R De" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Oprocz kosztow jakie wymienilam pozniej chyba drodzy panowie zapominacie o
    > tym, ze matka ma tez po prostu koszty zwiazane z normalnym zyciem -
    > mieszkanie, prad, gaz etc. Kazdemu facetowi, ktory placi alimenty zdaje sie
    > o tym zapominac, tak jakby dziecko mieszkalo na ulicy i mylo sie w strumyku

    A fe. Tak Ci zawsze ładnie szło przy podobnych okazjach, a tu taka
    generalizacja :)

    --
    Marcin

  • 88. Data: 2007-03-16 23:48:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 16.03.2007 Angie <j...@o...eu> napisał/a:
    > Bo jest jak napisalam. mleko matki jest niezaprzeczalnie najzdrowszym
    > mlekiem dla dziecka. Koniec kropka

    A jak wiadomo rozwodzą się małżeństwa głównie lub wyłącznie z dziećmi w
    okresie karmienia piersią? :)

    --
    Marcin

  • 89. Data: 2007-03-17 06:28:58
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    > Sorry, bardzo nie chciałem tak się wyrazić, ale dyskusja z Tobą, uwłacza
    > mojemu poziomowi intelektualnemu.

    Chodzi ci o to, ze z kazda wypowiedzia wychodzisz na coraz wiekszego
    glupka?:)

    Angie

  • 90. Data: 2007-03-17 06:30:02
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > A fe. Tak Ci zawsze ładnie szło przy podobnych okazjach, a tu taka
    > generalizacja :)

    Oops, kazdemu sie moze zdarzyc :P

    Angie