  • 1. Data: 2007-07-20 07:50:19
    Temat: protest w sprawie planu miejscowego po jego zatwierdzeniu?
    Od: "KK" <k...@g...pl>

    Czy prawo daje mi możliwość złozenia protestu w sprawie projektu miejscowego
    planu zagospodarowania który juz został zatwierdzony przez gminę? Gmina
    odpowiedziała na moje pismo z prosbą o informację w sprawie projektu
    dokładnie dzien po jego zatwierdzeniu - jak sądzę celowo, by uniemozliwic mi
    protest. Mieszkam na drugim koncu Polski, o tym ze przez moją działkę chcą
    prowadzić drogę dowiedziałam się przypadkiem a gmina długo wstrzymywała się
    z odpowiedzią na moje pismo z zapytaniem.
    Czy mogę jeszcze jakoś zablokowac ten plan?
    A jeśli nie mogę, to czy mogę zażądać natychmiastowego wykupu działki (wraz
    z rozpoczętą i przerwaną budową domu) czy też muszę czekac aż gmina
    rozpocznie inwestycję? Problem w tym, że oni te drogę zaczną budować może za
    10 lat a może wcale, a mnie działka ta lub inna jest potrzebna.

  • 2. Data: 2007-07-20 08:11:09
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Możesz zaskarżyć uchwałę która została podjęta o ile już sie ukazała w
    dzienniku urzędowym.

  • 3. Data: 2007-07-20 09:34:45
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Możesz zaskarżyć uchwałę która została podjęta o ile już sie ukazała w
    > dzienniku urzędowym.

    Ale musi wykazać złamanie procedury uchwalania planu zagospodarowania, a to
    jest baaardzo trudne, bo gminy bardzo tego pilnują. Nie ma już instytucji
    protestu jak to kiedyś było.

  • 4. Data: 2007-07-20 11:35:26
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    KK napisał(a):
> [...]
    > odpowiedziała na moje pismo z prosbą o informację w sprawie projektu
    > dokładnie dzien po jego zatwierdzeniu - jak sądzę celowo, by uniemozliwic mi

    A w terminie odpowiedzieli? Może tu się da ugryźć?