  • 1. Data: 2007-07-17 17:05:16
    Temat: prosze o porade prawna
    Od: "kgasio" <k...@t...pl>

    prosze o przetlumaczenie na "polski" otrzymanego zawiadomienia

    Sąd Rejonowy dla Krakowa - Nowej Huty w Krakowie Sekcja Wykonania
    Orzeczeczeń informuje o tym, że dnia 01.07.2007r. upłynął okres do którego
    Sąd mógł podjąć warunkowe umorzenie postępowania w sprawie II K ..../05/N
    dot. .......(imię i nazwisko osoby kt órej wyrok dotyczył0

    czy postepowanie zostalo umorzone czy wznowiono wykonanie wyroku ??

  • 2. Data: 2007-07-17 18:35:58
    Temat: Re: prosze o porade prawna
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kgasio" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dot. .......(imię i nazwisko osoby kt órej wyrok dotyczył0
    >
    > czy postepowanie zostalo umorzone czy wznowiono wykonanie wyroku ??

    witam

    to oznacza, że postępowanie nie może już być wznowione, albowiem upłynął już
    okres próby w ramach warunkowego umorzenia postępowania;
    osoba, której dotyczy sprawa, może spać spokojnie :)

    pzdr
    krzysiek

  • 3. Data: 2007-07-17 19:09:18
    Od: "kgasio" <k...@t...pl>

    a jak wygląda sprawa, jezeli poszkodowany zlozyl do sadu w grudniu pismo o
    podjecie/wznowienie zawieszonej sprawy z uwagi na niewywiazywanie sie
    skazanego z orzeczenia sadowego a sad do dnia 1.07 nie rozpatrzyl tego pisma
    ??

    Użytkownik "krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:f7j27l$nvi$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2007-07-18 10:03:20
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >podjecie/wznowienie zawieszonej sprawy z uwagi na niewywiazywanie sie
    >skazanego z orzeczenia sadowego a sad do dnia 1.07 nie rozpatrzyl tego

    proszę napisac mi na grupie kiedy był wyrok prawomocny - datę, następnie na
    jaki okres czasu bylo warunkowe umorzenie - okres proby, a wtedy będę mogł
    cos wiecej powiedziec :)

    pzdr
    krzysiek

  • 5. Data: 2007-07-18 19:42:19
    Od: "kgasio" <k...@t...pl>

    wyrok był z 28.12.2005 był prawomocny 17.01.2006, warunkowe umorzenie na
    okres 1 roku

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:f7ko2j$ad3$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 6. Data: 2007-07-20 14:58:23
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    > wyrok był z 28.12.2005 był prawomocny 17.01.2006, warunkowe umorzenie na
    > okres 1 roku
    >

    > Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:f7ko2j$ad3$1@atlantis.news.tpi.pl...

    a zatem:
    zgodnie z art.68 paragraf 4 kodeksu karnego warunkowo umorzonego
    postępowania nie można podjąć później niż w ciągu 6 miesięcy od zakończenia
    okresu próby;
    oznacza to, że w twoim przypadku okres próby w ramach warunkowego umorzenia
    zakończył się z dniem 17.01.2007r; zgodnie z powołanym przepisem
    postępowania mogło być podjęte do dnia 17.07.2007r.
    a zatem - jak już pisałem - osoba której to dotyczy może spać spokojnie

    pzdr
    krzysiek

  • 7. Data: 2007-07-20 21:19:45
    Od: "kgasio" <k...@t...pl>

    ok, ale....

    w grudniu 2006 zostało złożone doniesienie że skazany nie wywiązuje sie z
    postanowienia sadu, i pozostalo bez odpowiedzi sadu

    PS. sprawa dotyczy sprawy rozwodowej gdzie skazany zostal ukarany za
    sprzedaz wspolnych zeczy, po wyroku nadal wysprzedawal wspolny majatek-
    "samochody" zostalo doniesione do sadu zawiadomienie w grudniu 2006 o
    niewywiazywaniu sie z wyroku z prosba o podjecie sprawy - bez odpowiedzi ze
    strony sadu. Nagle pismo ze w lipcu 2007 uplunal termin podjecia sprawy

    Użytkownik "krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:f7qire$bnn$1@nemesis.news.tpi.pl...