  • 1. Data: 2007-07-17 15:04:44
    Temat: rozwiazanie umowy o dzielo
    Od: g...@g...com

    witam grupowiczow,
    jestem studentem i podpisalem umowe o dzielo (wykonanie
    oprogramowania), przy czym z pewnych istotnych przyczyn osobistych
    zalezaloby mi na jej rozwiazaniu. Termin wykonania dziela to koniec
    wrzesnia,
    odczas rozmowy z pracodawca ustalone zostalo, iz do pracy bede chodzil
    normalnie tj. 8h dziennie, zaczynajac od nastepnego miesiaca (czy to
    zgodne z prawem?).
    Jakie groza mi sankcje po zerwaniu umowy jesli sama umowa nie zawiera
    punktow regulujacych zerwanie, a jedynie odsyla do KC i ustawy o
    prawie autorskim(i przepisach autorskich) w kwestiach
    nieuregulowanych?
    Pracodawca raczej nie byl zachwycony propozycja zerwania.

  • 2. Data: 2007-07-17 16:27:24
    Temat: Re: rozwiazanie umowy o dzielo
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    g...@g...com napisał(a):
> [...]
    > nieuregulowanych?
    > Pracodawca raczej nie byl zachwycony propozycja zerwania.

    umowa o dzielo polega na wykonaniu konretnego dziela a nie chodzeniu do
    pracy po 8 h. cos sciemniasz abo sam nie wiesz co podpisales.

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 3. Data: 2007-07-17 16:33:55
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Sowiecki Agent w liscie z dnia 2007-07-17 18:27
    napisala nastepujace slowa:

    > umowa o dzielo polega na wykonaniu konretnego dziela a nie chodzeniu do
    > pracy po 8 h. cos sciemniasz abo sam nie wiesz co podpisales.

    Przeciez to typowy chwyt przy zatrudnianiu studentow: on troche wiecej
    zarobi niz przy umowie o prace a my mniej pieniedzy zaplacimy na rozne
    skladki. Zyskuja wszyscy.

    --
    michal

  • 4. Data: 2007-07-17 17:07:57
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Michał" <m...@g...pl> wrote in message

    > Przeciez to typowy chwyt przy zatrudnianiu studentow: on troche wiecej
    > zarobi niz przy umowie o prace a my mniej pieniedzy zaplacimy na rozne
    > skladki. Zyskuja wszyscy.

    Odkładasz coś na emeryturę? Bo na państwową bym na twoim miejscu nie liczył.
    Wszyscy zyskali. Do ZUS nic nie poszło, do twojego OFE też nie, więc chyba
    dbasz o swoją starość?

  • 5. Data: 2007-07-17 17:47:09
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie witek w liscie z dnia 2007-07-17 19:07 napisala
    nastepujace slowa:

    > Odkładasz coś na emeryturę? Bo na państwową bym na twoim miejscu nie
    > liczył.
    > Wszyscy zyskali. Do ZUS nic nie poszło, do twojego OFE też nie, więc
    > chyba dbasz o swoją starość?

    Czlowiek w wieku studenta pracujacy czesto tylko przez wakacje mysli
    czesto o tym by miec za co przezyc a nie ile uzbiera na swoja przyszla
    emeryture.

    --
    michal

  • 6. Data: 2007-07-17 21:42:23
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    >
    > Czlowiek w wieku studenta pracujacy czesto tylko przez wakacje mysli
    > czesto o tym by miec za co przezyc a nie ile uzbiera na swoja przyszla

    To fatalnie. Wszyscy na tym traca, a nie zyskuja.
    Wlasciwie tylko o to mi chodzilo.

  • 7. Data: 2007-07-17 22:04:41
    Od: Piotr Wojcicki <pwl@NO_SPAM.4me.pl>

    witek pisze:
    > To fatalnie. Wszyscy na tym traca, a nie zyskuja.
    > Wlasciwie tylko o to mi chodzilo.

    A najwiecej zlodziejski ZUS.

  • 8. Data: 2007-07-17 23:17:04
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Piotr Wojcicki" <pwl@NO_SPAM.4me.pl> wrote in message

    > A najwiecej zlodziejski ZUS.
    W następnej kolejności ty, jako pracownik.

  • 9. Data: 2007-07-19 12:46:24
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > "Piotr Wojcicki" <pwl@NO_SPAM.4me.pl> wrote in message

    > W następnej kolejności ty, jako pracownik.

    akurat 3 mies nieplacenia skladek niewiele zmieni w jego smiesznej
    emeryturze za 40 lat, do tego mysle, ze informatyk sam sobie odlozy znacznie
    wiecej niz mu odda srus potem, ze sluzba zdrowia to samo.

  • 10. Data: 2007-07-22 19:57:28
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 17 lipca 2007 19:47
    (autor Michał
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f7ivat$scv$1@inews.gazeta.pl>):

    > Czlowiek w wieku studenta pracujacy czesto tylko przez wakacje mysli
    > czesto o tym by miec za co przezyc a nie ile uzbiera na swoja przyszla
    > emeryture.

    BŁĄD ! Na obecną emeryturę darmozjadów. Bo przyszli emeryci to mżonka.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl