  • 1. Data: 2007-07-17 19:14:58
    Temat: Problem z rejestracja samochodu z niemiec
    Od: "marcin.d" <n...@a...pl>

    Witam wszystkich i prosze o porade, moze ktos wie co powinienem zrobic :/
    Kupilem samochod sprowadzony z niemiec. Procedura standartowa, czyli
    facet przyprowadzil auto, wypisalismy umowe na mnie, zaplacilem mu, on
    jeszcze zalatwil papiery typu akcyza i podatek i mozna isc do urzedu
    komunikacji w gminie.
    Poszedlem wczoraj, wszystko zlozylem, oplacilem, ubezpieczenie kupilem,
    kazali przyjsc za pare godzin po tablice.
    Za jakis czas zadzwonili do mnie, ze jest jakis blad. Pojechalem odebrac
    dok. i dowiedzialem sie ze blad jest w numerze jednego z dokumentow z
    niemiec. Nie w tresci samych papierkow, a w nr serii tegoz. Za nic nie
    chcieli zarejstrowac auta, kazali dostarczyc poprawny papier bac
    wytlumaczenie strony niemieckiej czemu tak jest.
    Oczywiscie zadzwonilem do sprowadzajacego (robi to zreszta zawodowo) byl
    mily i powiedzial ze wszystko zalatwi. Umowilismy sie na dzis rano ze
    dam mu dokumenty i bedzie OK. Niestety, od tego czasu ma wylaczony tel i
    sluch po faciu zaginal?
    Co mam robic? Jakies rady?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-07-18 13:56:55
    Temat: Re: Problem z rejestracja samochodu z niemiec
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    marcin.d wrote:
    > Co mam robic? Jakies rady?
    Dowiedz się konkretnie co to za błąd i co może być jego przyczyną. Może
    facet fałszował papiery? Zgłoś sprawę na policję.
    Może też być tak, że człowiek pojechał za granicę po następny samochód i
    wróci za parę dni, ale nie liczyłbym na to.

    fonon

  • 3. Data: 2007-07-18 17:39:10
    Od: "marcin.d" <n...@a...pl>

> [...]
    > Może też być tak, że człowiek pojechał za granicę po następny samochód i
    > wróci za parę dni, ale nie liczyłbym na to.

    Blad jest w numerze seryjnym dokumentu, nie w samej tresci. Falszywe nic
    nie jest, WK sprawdzal. O policji myslalem, ale handlarz sie w koncu
    odezwal, obiecal po weekendzie ze sprawe wyprostuje, przepraszal itd.
    Wiec dam mu szanse...
    Dzieki za rade, zobaczymy jak to sie skonczy