  • 1. Data: 2007-07-17 14:00:13
    Temat: Netia - problem.
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Witam,

    Mam problem z Netia. Sprawa wygladala nastepujaco: Chcialem zalozyc u nich
    internet. Podpisalem umowe. Z umowy sie nie wywiazali (mieli zalozyc w ciagu
    30 dni, minelo 70) wiec zadzwonilem i powiedzialem ze ja w takim razie
    dziekuje. Powiedzieli mi zebym wyslal oficjalne pismo - tak tez zrobilem.
    Zadzwonilem tydzien po wyslaniu pisma spytac czy nadal jestem ich
    abonentem - powiedzieli ze nie, ze wplynelo pismo. Problem w tym, ze
    przyslali rachunek... na dodatek na 15 PLN (???). Nie dosc ze pierwsze 2
    miesiace powinny byc za 1 PLN (zgodnie z umowa) to ja na oczy internetu u
    siebie nie widzialem od nich. No i w sumie nie wiem co mam zrobic. Bym
    zaplacil te 15 PLN (czy cos w ten desen) w sumie zeby sie odpi... ale
    zapomnialem. Od czasu przyjscia rachunku minely jakies 3 miesiace, w miedzy
    czasie zadne ponaglenie do zaplaty ani nic nie przyszlo a ja rachunek dawno
    zgubilem. Czy cos mi grozi i co wg was powinienem teraz zrobic? Nie powinni
    wyslac jakiegos ponaglenia do zaplaty?

    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 2. Data: 2007-07-17 15:05:46
    Temat: Re: Netia - problem.
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "K" <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady> napisał w
    wiadomości news:f7ill4$24dh$1@news2.ipartners.pl...

    > zadzwonic i sie zapytac z jakiego tytulu jest te 15pln. przeczytac
    > umowe/regulamin, ktory ew podpisales.

    No ale umowa zostala zerwana z powodu nie dotrzymania przez nich warunkow...

  • 3. Data: 2007-07-17 15:08:49
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

  • 4. Data: 2007-07-17 15:14:24
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    FlashT pisze:

    > No ale umowa zostala zerwana z powodu nie dotrzymania przez nich
    > warunkow...

    no to dzwon do nich.