  • 1. Data: 2004-10-04 15:03:51
    Temat: proszę o pomoc - dobra osobiste
    Od: "Ania" <a...@o...pl>

    Witam,

    Piszę prac mgr o "Realtywności ochrony dóbr osobistych w działalności mediów
    na przykładzie ochrony wizerunku i dobrgo mienia" i o ile z częscią
    medialno - praktyczną poradziłam sobie bez problemów tak z częścią prawna
    mam utrapienie. Ciągle mylę, mieszam, wiąże tam gdzie nie trzeba z nie tymi
    artykułami... gdyby ktoś mógł mi podesłac jakieś materiały do poczytania
    dotyczące systemu ochrony dóbr osobistych oraz jakies podstawowe zagadnienia
    z zakrosu środków ochrony cywilnoprawnej to będę dozgonnie wdzięczna bo już
    naprawdę nie wiem gdzie szukać pomocy (wszystkie biblioteki oraz przyjaciele
    wyczerpali swój limit cierpliwości).

    pozdrawiam
    Anna Grzesiak

  • 2. Data: 2004-10-04 16:11:20
    Temat: Re: proszę o pomoc - dobra osobiste
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    [...]
    > naprawdę nie wiem gdzie szukać pomocy (wszystkie biblioteki oraz
    przyjaciele
    > wyczerpali swój limit cierpliwości).

    www.google.pl - ten przyjaciel nie straci cierpliwości, wystarczy
    precyzyjnie go zapytać.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 3. Data: 2004-10-05 06:15:30
    Od: "Ania" <a...@o...pl>

    Użytkownik "pawelWN" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > www.google.pl - ten przyjaciel nie straci cierpliwości, wystarczy
    > precyzyjnie go zapytać.
    > pozdrawiam
    > pawelWN

    uwierz, gdyby nie to, że przekopałam już wszystko od A do Z nie prosiła bym
    o pomoc...
    Co jak co ale laikiem w poslugiwaniu się siecią nie jestem. Potrzebuje
    jednak czegoś więcej - stąd moja prośba. Szukam u źródła :)

    pozdrawiam