  • 1. Data: 2004-10-04 11:45:02
    Temat: praca przed studiami a urlop po obronie
    Od: k...@p...onet.pl

    Witajcie.

    Mam pytanie. Przed podjeciem studiow mialam przepracowane 2 pelne lata. W maju
    tego roku obronilam dyplom i uzyskalam wyzsze wyksztalcenie.

    W firmie, gdzie pracuje dowiedzialam sie, ze te 2 lata nie wliczaja mi sie do
    wymiaru urlopu, bo graniczna jest data uzyskania wyksztalcenia wyzszego i
    trzeba wybrac, co korzystniejsze do tej daty lata pracy czy studia.

    Poradzcie, bo wyglada na to, ze jeszcze przez 2 lata bedzie mi przyslugiowac
    tylko 20 dni urlopu...

    Kiedys chyba bylo tak, ze sumowalo sie lata pracy nie nakladajace sie na okres
    studiow i ukonczone studia... nie?

    Kania, nieco zalamana