  • 1. Data: 2004-10-04 13:35:24
    Temat: kto pomoże - bardzo pilne -
    Od: m...@p...onet.pl

    bardzo pilnie potrzebuję pomocy osoby kompetentnej - do czwartku mam termin
    złozenia pozwu do sądu pracy z tytułu zwolnienia z pracy niezgodnego z prawem.
    nie wiem jak napisać pozew - bardzo proszę o pomoc. mam czwórkę dzieci i
    zobowiązania wobec nich - lekcje jęz. angielskiego, prywatna poradnia
    psychologiczna dla syna, jednak nikt w firmie nie liczył się z moimi potrzebami.

    wszystkie szczegóły udostępnie na priva

    z góry b. dziękuję
    magdalena
    gg 6591003

  • 2. Data: 2004-10-04 14:22:20
    Temat: Re: kto pomoże - bardzo pilne -
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia 4 Oct 2004 15:35:24 +0200, <m...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > zobowiązania wobec nich - lekcje jęz. angielskiego, prywatna poradnia
    > psychologiczna dla syna, jednak nikt w firmie nie liczył się z moimi

    Procedura w sądzie pracy jest bardzo rozluźniona. W zasadzie wystarczy że
    napisano o co mniej więcej chodzi i podpisano. Resztę sąd dopyta.

    --
    Falkenstein

  • 3. Data: 2004-10-04 16:01:27
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 4 Oct 2004 15:35:24 +0200, m...@p...onet.pl naskrobał(a):

> [...]
    > psychologiczna dla syna, jednak nikt w firmie nie liczył się z moimi potrzebami.

    a co mają zobowiązania ;) wobec dzieci do pozwu w sądzie pracy - bo nie
    nadążam.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-10-04 16:04:56
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 4 Oct 2004 18:01:27 +0200, Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    napisał:

    > Dnia 4 Oct 2004 15:35:24 +0200, m...@p...onet.pl
    > naskrobał(a):

    > a co mają zobowiązania ;) wobec dzieci do pozwu w sądzie pracy - bo nie
    > nadążam.

    Pewnie powiedziała szefowi, zeby sobie w d... wsadził to polecenie, bo ona
    chce spędzić wiecej czasu z rodziną... no i szef poszedł jej na rękę...

    --
    Falkenstein

  • 5. Data: 2004-10-04 17:08:49
    Od: m...@p...onet.pl

    liczyłam na madrą radę - a stać was tylko na żałosne dygresje.

    pisząc o zobowiązaniach wobec dzieci - miałam na mysli fakt, że dzięki drugiej
    pensji w rodzinie moglismy posłać dzieci na dodatkowe lekcje angielskiego i
    prywatną terapię. szef zwalniając mnie niezgodnie z literą prawa pozbawił moich
    dzieci szansy na normalny rozwój

    chyba nie skorzystam więcej z szansy pisania na niusach - niektórzy potrafią
    tylko dołować, całą ssiebie wklądałam w tę pracę, ale okazuje się, ze teraz nie
    to jest ważne, tylko to, czy ktoś umie się rozpychac łokciami i mataczyć

  • 6. Data: 2004-10-04 17:40:30
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia 4 Oct 2004 19:08:49 +0200, <m...@p...onet.pl> napisał:

    > liczyłam na madrą radę - a stać was tylko na żałosne dygresje.

    CO było niemadrego w mojej radzie? Pochodzi z najpewniejszego źródła - z
    własnego doświadczenia w sądzie. Napisałem ze pozew winien podawać
    przynajmniej ogólnie o co chodzi i być podpisany.

    > pisząc o zobowiązaniach wobec dzieci - miałam na mysli fakt, że dzięki
    > drugiej pensji w rodzinie moglismy posłać dzieci na dodatkowe lekcje
    > angielskiego i prywatną terapię.

    Wiele rodzin nie ma nawet tego. A tak serio to te informacje były nam
    zupełnie zbędne, bardziej przydałoby się choćby minimalnie zasygnalizowac
    na czym bezprawnośc zwolnienia miałaby polegać. Wyglądało to tak ak jakbyś
    oczekiwała od nas nie porady ale potępienia szefa albo wyrazów poparcia
    dla siebie.

    > szef zwalniając mnie niezgodnie z literą prawa pozbawił moich
    > dzieci szansy na normalny rozwój

    Piękne hasło, jakby zywcem przepisane z transparentów Matek Walczących O
    To By Inni Nadal Utrzymywali Ich Dzieci. Na pl.soc.prawo niestety to nie
    działa. Reguly są proste. Mówisz o co chodzi bez owijania w bawełnę i
    strugania ofiary albo sobie po tobie pojeździmy...

> [...]
    > potrafią tylko dołować, całą ssiebie wklądałam w tę pracę, ale okazuje
    > się, ze teraz nie to jest ważne, tylko to, czy ktoś umie się rozpychac

    Zachowaj takie gadki na rozprawę sądową... ale sądu i tak to nie ruszy,
    nie takie gadki ludzie odstawiają... a co do dalszej cześci wypowiedzi...
    Witamy w prawdziwym świecie!

    --
    Falkenstein

  • 7. Data: 2004-10-04 21:00:27
    Od: "Ares" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsfcwpsmzmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

> [...]
    >
    > Zachowaj takie gadki na rozprawę sądową... ale sądu i tak to nie ruszy,
    > nie takie gadki ludzie odstawiają... a co do dalszej cześci wypowiedzi...

    Witaj Falkenstein, praktyczne i szczere z Ciebie chłopisko! Pozdrowienia od
    Aresa