    From: "Ania" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: proszę o pomoc - dobra osobiste
    Date: Mon, 4 Oct 2004 17:03:51 +0200

    Witam,

    Piszę prac mgr o "Realtywności ochrony dóbr osobistych w działalności mediów
    na przykładzie ochrony wizerunku i dobrgo mienia" i o ile z częscią
    medialno - praktyczną poradziłam sobie bez problemów tak z częścią prawna
    mam utrapienie. Ciągle mylę, mieszam, wiąże tam gdzie nie trzeba z nie tymi
    artykułami... gdyby ktoś mógł mi podesłac jakieś materiały do poczytania
    dotyczące systemu ochrony dóbr osobistych oraz jakies podstawowe zagadnienia
    z zakrosu środków ochrony cywilnoprawnej to będę dozgonnie wdzięczna bo już
    naprawdę nie wiem gdzie szukać pomocy (wszystkie biblioteki oraz przyjaciele
    wyczerpali swój limit cierpliwości).

    pozdrawiam
    Anna Grzesiak