  • 1. Data: 2004-10-04 11:58:28
    Temat: wykorzystanie nagran dzwiekowych w sadzie
    Od: "aniao" <a...@p...onet.pl>

    Jestem rozwiedziony od kilku miesiecy. Mam dwie corki 3 i 6 lat. Sad
    ograniczyl mi prawa do decydowania w waznych sprawach dotyczacych corek. Ex
    zona nagminnie ogranicza moje kontakty z corkami. Nie wpuszcza do
    mieszkania, nie odbiera telefonow. Wylacza telefon kom. 6 leteniej corki
    (kupilem jej gdyz byla to jedna z mozliwosci porozumienai sie z corka). ITD
    ITP... Od pewnego czasu nagrywam wszystkie rozmowy telefoniczne z corka i z
    ez zona - jesli do nich dojdzie. Nagralem tez jedno z naszych "spotkan" na
    video. Mam tez kopie wielu smsow od niej. Jak mozna sadzic - sa to materialy
    obciazajace ex zone. Chce doprowadzic do rozprawy o ustalenie kontaktow z
    dziecmi - mam dosc ciaglych obaw, ze nagle "cos jej strzeli do glowy"...
    Chce wykorzystac powyzsze materialy. Czy sad przyjmnie te dowody przeciwko
    niej ?

    Druga sprawa. Widze, ze matka nastawia dziecmi przeciwko mnie. Biorac pod
    uwage materialy z nagran i to ze w rodzinie ex zony zdazaly sie przypadki
    chorob psychicznych (dwie siostry popelnily samobojstwo, brat ma
    schizofrenie) sa podstawy do tego aby odebrac matce prawo do wychowywania
    dzieci i przyznanie pelnej opieki ojcu czyli mnie ?

    Jerzy

  • 2. Data: 2004-10-04 12:20:57
    Temat: Re: wykorzystanie nagran dzwiekowych w sadzie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "aniao" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziecmi - mam dosc ciaglych obaw, ze nagle "cos jej strzeli do glowy"...
    > Chce wykorzystac powyzsze materialy. Czy sad przyjmnie te dowody

    na pewno nie kopie sms :) co to jest tak w ogole?

> [...]
    wychowywania
    > dzieci i przyznanie pelnej opieki ojcu czyli mnie ?

    wksazowek (jezeli chodzi o utrudnianie) szukaj w watku:
    "Wredna tesciowa"

    P.