  • 11. Data: 2004-12-15 16:03:33
    Temat: Re: prostytucja - proszę o pomoc
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Vicky napisał(a):

    > Hmmm..
    > czyli reasumując..
    > prostytucja nie jest karalna dopóki osoba trzecia nie czerpie z tego
    > korzyści materialnych - tak?
    > no ale co z podatkiem od opłat za sex? (czysto teoretycznie:)) )

    Nie ma takiego podatku. Dochód z nierządu jest nieopodatkowany.
    Hint- urząd skarbowy znajdzie jakąś lewą kaskę? - mam z nierządu ;)

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 12. Data: 2004-12-15 16:04:38
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Vicky napisał(a):
    > Użytkownik "seb" <s...@k...to.wie.com> napisał w wiadomości

    > Hmmm..
    > czyli reasumując..
    > prostytucja nie jest karalna dopóki osoba trzecia nie czerpie z tego
    > korzyści materialnych - tak?

    W dalszym ciągu prostytucja nie jest karalna. Karalne jest tylko
    czerpanie z niej korzyści materialnych.

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 13. Data: 2004-12-15 16:05:41
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Vicky napisał(a):

> [...]
    > korzyści materialnych - tak?

    W dalszym ciągu prostytucja nie jest karalna. Karalne jest tylko
    czerpanie z niej korzyści materialnych przez osoby trzecie.

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 14. Data: 2004-12-15 16:20:09
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    > W dalszym ciągu prostytucja nie jest karalna. Karalne jest tylko czerpanie
    > z niej korzyści materialnych przez osoby trzecie.

    Wielkie dzięki za pomoc :)

    Pozdrawiam
    Vicky

  • 15. Data: 2004-12-15 23:43:28
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > Nikodem Nijaki napisał(a):
    z tym, że on daje, a ona (nierządnica
    > ROTFL) bierze ...

    a jak to jest z żoną ? cały miesiąc daje a raz na miesiąć bierze ?

    Sandra

  • 16. Data: 2004-12-16 01:01:32
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    sandra <n...@n...e-wro.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "seb" <s...@k...to.wie.com> napisał w wiadomości
    > z tym, że on daje, a ona (nierządnica
    >
    > a jak to jest z żoną ? cały miesiąc daje a raz na miesiąć bierze ?
    >
    > Sandra

    I na ogoł, raz w miesiacu daje :))))

    Jesli częsciej, to jest świadczenie nieodpłatne z "dobrego serca" :))))

    Hajenus

  • 17. Data: 2004-12-16 16:26:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dzięki już mam :)

    mozesz mi podeslac na priv?

    P.

  • 18. Data: 2004-12-16 16:27:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Prostytucję wolno uprawiać i wolno z niej korzystać, za wyjątkiem
    nieletnich.
    > Nie wolno czerpać korzyści z cudzego nierządu.

    a jezeli ten ktos sie zgadza na to (umowa, kontrakt itepe) czy mozna
    prowizje pobierac?

    P.

  • 19. Data: 2004-12-17 07:39:42
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Hajenus " <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > I na ogoł, raz w miesiacu daje :))))
    >
    > Jesli częsciej, to jest świadczenie nieodpłatne z "dobrego serca" :))))

    Taak :))
    Zadeklarowane w przysiędze małżeńskiej - "i uczynie wszystko" :))))

    Pozdrawiam
    Vicky

  • 20. Data: 2004-12-17 07:41:49
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    Użytkownik "seb" <s...@k...to.wie.com> napisał w wiadomości

    > W dalszym ciągu prostytucja nie jest karalna. Karalne jest tylko czerpanie
    > z niej korzyści materialnych przez osoby trzecie.

    Hmm a teraz mi tak przyszło do głowy .. a jak jest w prawie europejskim to
    ujęte? (o ile jest)

    Pozdrawiam
    Vicky