  • 1. Data: 2004-12-14 19:21:12
    Temat: niedokończona darowizna
    Od: "Yasiek" <jagme@o1+1.peel>

    Problem tego typu.
    U notariusza zostają złożone dokumenty w celu przygotowania aktu darowizny
    mieszkania w którym mieszkam razem z mamą.Brat mieszka osobno.Darczyńca to
    mama,obdarowany - ja.W akcie darowizny brat nie ma byc ujety.Taka jest wola
    mamy. Niestety do podpisania aktu nie dochodzi, mama umiera.
    Z tego co mi wiadomo pozostaje w tej chwili postepowanie spadkowe w sądzie.
    I pytanie: jak powinno byc poprowadzone by spadek został przyznany tak jak
    chciała mama.

    Yan

  • 2. Data: 2004-12-14 20:12:37
    Temat: Re: niedokończona darowizna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Yasiek" <jagme@o1+1.peel> napisał w wiadomości

    Niestety nie da się. Chyba, ze brat się zrzeknie spadku.

  • 3. Data: 2004-12-14 20:52:23
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Yasiek napisał(a):

    > To ponoć tez nie do konca rozwiazuje problem. Brat jest żonaty i ma dwoje
    > dzieci.

    Ponoć nie. Dzieci wstępują w miejsce ojca.

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 4. Data: 2004-12-14 20:53:03