  • 1. Data: 2004-12-14 18:23:54
    Temat: "ADres do korespondencji, do doręczeń" - miejscem spełnienia świadczenia ?
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Pytanie niekoniecznie retoryczne.

    Stłuczka.
    Oc.
    Ubezpieczyciel leci w kule (to inna sprawa)
    Przeciąga wycenę na 28 dni ... w 30 dniu wysyła kwotę odszkodowania
    pod wskazany ... adres korespondencji ...

    Ot i pytanie ... spełnił to świadczenie prawidłowo ?
    Wszak adres zameldowania/zamieszkania jest inny ...

    Dodam:
    Zażyczono sobie w wniosku który sie sklada w zawiadomieniu szkody
    przelewu na konto, ale nie podano rachunku bankowego - ot niedopatrzenie.
    Regularnie poszkodowany (czytaj ja) bywa w siedzibie ubezpieczyciela.

    Czy adres do korespndencji/do doręczeń można traktować obligatoryjnie
    jako miejsce pobytu/przebywania ?

    A co by było dybym miał poste restante czy jak to się tam nazywa ...

    Załóżmy, że odszkodowanie przelano w kwocie 20 000 PLN
    Ubezpieczyciel zabulił pewnie prowizje za przekaz, i zapłaci pewnie za
    zwrot ... Może to to potrącić z ubezpieczenia ? Dochodzić inaczej ?

    Osoba mieszkająca pod wskazanym adresem odmówiła przyjęcia przekazu
    pocztowego informując, że odborca NIE PRZEBYWA a jedynie odbiera
    korespondencję, poczta oczywiscie nie wyda obcej osobie kasy , by ta
    niczym korespondencje mogla ja przekazac.

    Nie szukałem w arch pod kątem OC i SZKODA ... jedynie pojęć adresu
    korespondencji i do doręczeń ... może i mój błąd... szukam jednak dalej

    Ot tak mnie wzielo na zasadzie "na zlosc mamie odmroze sobie uszy" ...
    zobaczymy co z tego bedzie ... wszak to mama jednak ponosi tez straty,
    bo lekarstwa kosztują ...
    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200