  • 1. Data: 2004-12-14 18:56:27
    Temat: prawa konsumentow ??
    Od: "leszek_00" <l...@p...onet.pl>

    Mam do was pytanie moze ktos bedzie wiedzial.

    Kupil wczoraj w sklepie spodnie. Mam na nie paragon. Kupowalem w pospiechu i
    nie zauwazylem wady. Na dupie jasny pasek. Dzisiaj pojechalem zeby je
    wymienic, a babka w sklepie ze nie moze i mosi spisac protokol i wyslac do
    reklamacji. Bede za dwa tygodnie. Najbardziej mnie wkurza to ze spodnie
    kupilem na swieta. Kolega mi mowil ze jest cos takiego ze w ciagu 5 dni
    powinni mi zwrocic kase jesli towar byl uszkodzony. Dodam ze nie zrywalem
    zadnych metek ani nic. Odwiozlem spodnie w takim samym stanie jak wziolem.

    Z gory dzieki za odpowiedzi pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-12-14 19:51:10
    Temat: Re: prawa konsumentow ??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "leszek_00" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Kolega źle mówił. To jest dobra wola sprzedawcy. Supermarkety tak na
    przykład robią.

  • 3. Data: 2004-12-15 01:39:23
    Od: fi5h <f...@o...pl>

    Użytkownik leszek_00 napisał:
> [...]
    > zadnych metek ani nic. Odwiozlem spodnie w takim samym stanie jak wziolem.

    nie ma czegos takiego ze oddaja kase, to wola sprzedawcy czy odda odrazu
    czy przyjmie reklamacje. Dlatego trzeba dokladnie ogladac i lepiej w
    pospiechu nie kupowac.
    Zloz reklamacje i poczekaj, moze szybciej beda.