  • 1. Data: 2004-12-14 19:15:48
    Temat: prostytucja - proszę o pomoc
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    Bardzo proszę o pomoc ....
    potrzebuje jakieś ustawy, uchwału, akty prawne - generalnie wszystko co
    wolno i nie wolno - związane z prostytucją.
    Szukałam już na gov.pl ale chyba nie znam nazwy dokładnej ustawy i nie mogę
    znaleźć :( - więc jeśli ktoś wie gdzie lub posiada jakieś linki do stron to
    proszę o podanie... :)
    Z góry dziękuję

    Pozdrawiam
    Vicky

  • 2. Data: 2004-12-14 19:16:49
    Temat: Re: prostytucja - proszę o pomoc
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Vicky napisał(a):
> [...]
    > znaleźć :( - więc jeśli ktoś wie gdzie lub posiada jakieś linki do stron to

    kodeks karny i tyle (szukaj nierządu)

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 3. Data: 2004-12-14 19:20:51
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    Użytkownik "seb" <s...@k...to.wie.com> napisał w wiadomości

    > kodeks karny i tyle (szukaj nierządu)

    Dzięki już mam :)

    Pozdrawiam
    Vicky

  • 4. Data: 2004-12-14 19:21:41
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Vicky napisał(a) w wiadomości news:cpne57$15lm$1@mamut1.aster.pl:
> [...]
    > znaleźć :( - więc jeśli ktoś wie gdzie lub posiada jakieś linki do stron to

    Prostytucję wolno uprawiać i wolno z niej korzystać, za wyjątkiem nieletnich.
    Nie wolno czerpać korzyści z cudzego nierządu.

    --
    JOHNSON :)

  • 5. Data: 2004-12-14 19:38:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    seb wrote:

    > kodeks karny i tyle (szukaj nierządu)

    KW też - nie wolno się zbyt natrętnie 'reklamować' ;->

  • 6. Data: 2004-12-15 12:14:55
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Prostytucję wolno uprawiać i wolno z niej korzystać, za wyjątkiem
    > nieletnich.
    > Nie wolno czerpać korzyści z cudzego nierządu.

    Czyli jeśli przykładowo facet płaci prostytutce to ona nie czerpie korzyści
    z jego nierządu? :))

    Pozdrawiam
    Vicky

  • 7. Data: 2004-12-15 12:16:42
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Vicky napisał(a):

    > Czyli jeśli przykładowo facet płaci prostytutce to ona nie czerpie korzyści
    > z jego nierządu? :))

    Nie - nierządem jest branie pieniędzy za seks, a nie dawanie :)

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 8. Data: 2004-12-15 13:11:08
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    seb napisał(a):

    > Nie - nierządem jest branie pieniędzy za seks, a nie dawanie :)

    Ja bym to ujął inaczej - nierządem jest uprawianie seksu za pieniądze ;)
    Wg. definicji przedpiścy, była by to indywidualna działalność gospodarcza :)
    nn

  • 9. Data: 2004-12-15 13:23:55
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Nikodem Nijaki napisał(a):

    > Ja bym to ujął inaczej - nierządem jest uprawianie seksu za pieniądze ;)
    > Wg. definicji przedpiścy, była by to indywidualna działalność
    > gospodarcza :)

    No właśnie nie - uprawianie seksu za pieniądze to zbyt ogólne, bo facet
    też uprawia seks za pieniądze, z tym, że on daje, a ona (nierządnica
    ROTFL) bierze ...

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 10. Data: 2004-12-15 15:57:35
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    > No właśnie nie - uprawianie seksu za pieniądze to zbyt ogólne, bo facet
    > też uprawia seks za pieniądze, z tym, że on daje, a ona (nierządnica
    > ROTFL) bierze ...

    Hmmm..
    czyli reasumując..
    prostytucja nie jest karalna dopóki osoba trzecia nie czerpie z tego
    korzyści materialnych - tak?
    no ale co z podatkiem od opłat za sex? (czysto teoretycznie:)) )

    Pozdrawiam
    Vicky