  • 21. Data: 2004-12-17 08:10:20
    Temat: Re: prostytucja - proszę o pomoc
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Przemek R. napisał(a):

    > a jezeli ten ktos sie zgadza na to (umowa, kontrakt itepe) czy mozna
    > prowizje pobierac?

    Nie.
    Przecież prostytutka się zgadza. Co za różnica, czy będzie to umowa
    pisemna, czy ustna :D

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 22. Data: 2004-12-17 08:15:49
    Od: "Hajenus" <h...@g...pl>

    Vicky <b...@a...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Hajenus " <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Taak :))
    > Zadeklarowane w przysiędze małżeńskiej - "i uczynie wszystko" :))))

    Na szczęście ten "kawałek", otwiera pewne możliwosci, wystarczy tylko
    właściwie zinterpretować :))))

    Pozdrawiam
    Hajenus

  • 23. Data: 2004-12-17 08:25:14
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    > Na szczęście ten "kawałek", otwiera pewne możliwosci, wystarczy tylko
    > właściwie zinterpretować :))))

    Na szczęście nie tylko jedna strona deklaruje :)))

    Pozdrawiam
    Vicky

  • 24. Data: 2004-12-17 09:19:13
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    Vicky <b...@a...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Hajenus" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Na szczęście nie tylko jedna strona deklaruje :)))

    Swego rodzaju "barter", chociaż czasem "ekwiwalentność świadczeń" trudno
    wyegzekwować :)))
    Wtedy nalezy znaleźć wyjście "alternatywne" :)))

    Pozdrawiam
    Hajenus

  • 25. Data: 2004-12-17 09:26:03
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    > Swego rodzaju "barter", chociaż czasem "ekwiwalentność świadczeń" trudno
    > wyegzekwować :)))
    > Wtedy nalezy znaleźć wyjście "alternatywne" :)))

    Tak .. i przynieść hiv'a do domu :))))))))))))

    Pozdrawiam
    Vicky

  • 26. Data: 2004-12-17 09:46:26
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    Vicky <b...@a...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Hajenus " <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tak .. i przynieść hiv'a do domu :))))))))))))

    Tego wykuczyć nie można, jak wielu innych spraw, a wpływ na to tez mamy
    niewielki :)

    Pozdrawiam
    Hajenus

  • 27. Data: 2004-12-17 09:48:00
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    > Tego wykuczyć nie można, jak wielu innych spraw, a wpływ na to tez mamy
    > niewielki :)

    Myślę że mamy na to ogromny wpływ :)))

    Pozdrawiam
    Vicky

  • 28. Data: 2004-12-17 11:58:14
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Myślę że mamy na to ogromny wpływ :)))

    i to wielki :) to od Was zależy w dużej mierze byście nie musieli narażać
    zdrowia :) wystarczy żonke traktować jak królową :) a sam zostaniesz królem
    :)

    Sandra

  • 29. Data: 2004-12-17 13:48:19
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości

    > i to wielki :) to od Was zależy w dużej mierze byście nie musieli narażać
    > zdrowia :) wystarczy żonke traktować jak królową :) a sam zostaniesz
    > królem
    > :)

    No ale nie mieliby się czym pochwalić przed kolegami :]
    Korony nie są już w modzie :)

    Pozdrawiam
    Vicky

  • 30. Data: 2004-12-17 14:36:40