  • 1. Data: 2006-06-04 16:26:01
    Temat: "prof." Barbara Świątek Zak. Med. Sąd. Wrocław
    Od: rambo <b...@i...pl>

    Kto tym debilom daje dyplomy?
    I ktory debil wpisal kolezanke debilke na liste bieglych?

    Super Express:

    Ten sadyzm nie szkodzi dzieciom?!

    Rodzice wcześniaków, którymi bawiły się pielęgniarki z Katowic, nie mogą
    uwierzyć, że siostry nie naraziły zdrowia ich dzieci. Tymczasem tak
    uznała prof. Barbara Świątek z Zakładu Medycyny Sądowej we Wrocławiu.
    Jej opinia może sprawić, ze upiorna sesja fotograficzna ujdzie siostrom
    na sucho.

    - To śmieszne - mówi Ewa Tomiczek (33 l.) z Rybnika, mama Paulinki,
    której pielęgniarki robiły zdjęcia w kieszeni fartucha. - Bogu dzięki,
    Paulinka jest zdrowa i czuje się dobrze, ale to mogło się skończyć
    tragicznie. Te kobiety narażały moje dziecko.
    Skąd te bakterie?

    Barbara Krawczyk (34 l.) z Bytomia, zamiast patrzeć jak rośnie jej
    synek, zapala znicze na jego grobie. Maleńki Mateuszek żył zaledwie 80 dni.

    - Z jednej strony poczułam ulgę, że nie umarł przez te kobiety. Z
    drugiej trudno mi uwierzyć, że nie naraziły mojego dziecka na
    niebezpieczeństwo - podkreśla pani Barbara. - W organizmie Mateuszka
    znaleziono dwa rodzaje bakterii. Ja musiałam dwa razy dezynfekować ręce,
    żeby dotknąć mojego synka. One odłączyły go od aparatury i brały do rąk
    bez rękawiczek - mama Mateuszka z trudem powstrzymuje napływające do
    oczu łzy.
    Wątpliwości prokuratury

    Podobne wątpliwości ma również prokuratura. Będzie się domagać
    uzupełnienia ekspertyzy. Otrzymana opinia podważa bowiem treść
    postawionych pielęgniarkom zarzutów. Możliwe, że prokuratura powoła
    kolejnych biegłych.

    Próbowaliśmy skontaktować się z profesor Barbarą Świątek, kierownikiem
    wrocławskiego Zakładu Medycyny Sądowej. To właśnie ona podpisała się pod
    kontrowersyjną ekspertyzą.

    - Pani profesor jest na urlopie. Nie udzielamy żadnych informacji -
    usłyszeliśmy w sekretariacie.

    artykuł pochodzi z Super Expressu
    Copyright Media Express

  • 2. Data: 2006-06-04 18:50:31
    Temat: Re: "prof." Barbara Świątek Zak. Med. Sąd. Wrocław
    Od: "zenek" <z...@w...pl>

    Użytkownik "rambo" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Kto tym debilom daje dyplomy?
    > I ktory debil wpisal kolezanke debilke na liste bieglych?

    rambo , ja się domyslam ,ze Twoje IQ jest odwrotnie proporcjonalne do masy
    Twoich mięśni - ale prosze , nie wypowiadaj sie na tematy , ktorych nie
    rozumiesz.
    Bedziesz mniej smieszny po prostu.

    Pozdro
    zenek

  • 3. Data: 2006-06-04 19:25:12
    Od: "locke" <l...@p...wiggin.com>

    Użytkownik "rambo" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Kto tym debilom daje dyplomy?
    > I ktory debil wpisal kolezanke debilke na liste bieglych?

    Czy TA grupa jest odpowiednim miejscem dla TEGO postu?

    A pomijając ten fakt: jakie kompetencje ma kolega "rambo" by twierdzić, że
    prof. Świątek wydała błędną ekspertyzę?

  • 4. Data: 2006-06-04 19:28:53
    Od: "akala" <a...@o...pl>

> [...]
    > uznała prof. Barbara Świątek z Zakładu Medycyny Sądowej we Wrocławiu.
    > Jej opinia może sprawić, ze upiorna sesja fotograficzna ujdzie

    w sprwie należy kierować się wiedzą a nie emocjami.W cale nie podoba mi się
    to co robiły pielęgniarki, ale jakie pytanie prokuratora taka zapewne
    odpowiedź Pani Profesor. Niedawno prasa mocno krytykowała Sąd w Kędzierzynie
    Koźlu za to, że nie zastosował aresztu wobec bandytów ktorzy ciężko pobili
    policjanta ,/połamane kości twarzy ,załmany oczodół itp. bardzo cięzke
    obrażenia /, które jednoznacznie kawalifikuja się jako cięzkie uszkodzenia
    ciała, a pan prokurator postawił zarzut "naruszenie nietykalności
    funkcjonariusza publicznego" i tak myślę, że w sprawie tych dzieci też
    chyba coś prokuratura zawaliła, a teraz zwala na kogoś innego.
    akala

  • 5. Data: 2006-06-04 19:34:58
    Od: rambo <b...@i...pl>

    locke wrote:
> [...]
    >
    > Czy TA grupa jest odpowiednim miejscem dla TEGO postu?
    >
    > A pomijając ten fakt: jakie kompetencje ma kolega "rambo" by twierdzić, że

    a dlatego, ze nie da sie wstecznie ustalic stanu cudzego zdrowia na
    podstawie fotek. To przypomina innego debila "bieglego", ktory ustala po
    paru miesiacach promile we krwi na podstawie fusow i tabel.

    Czas skonczyc z farsa biznesu bieglych wpisywanych na listy przez rownie
    rzetelnych prezesow.

  • 6. Data: 2006-06-04 19:38:27
    Od: "locke" <l...@p...wiggin.com>

    Użytkownik "akala" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > funkcjonariusza publicznego" i tak myślę, że w sprawie tych dzieci też
    > chyba coś prokuratura zawaliła, a teraz zwala na kogoś innego.

    Albo i nie zawaliła. Pytanie - jak całe postępowanie sądowe - dotyczyło
    tego, czy postępowanie pielęgniarek naraziło życie lub zdrowie dzieci. A co
    takiego robiły te dziewczyny? Wyjmowały wcześniaki z inkubatorów - ale to
    robi się chociażby w celach higienicznych. Wkładały je do kieszeni
    fartucha - włożone były tylko nóżki, a fartuch pielęgniarski jest mniej
    więcej tak samo aseptyczny, jak wnętrze inkubatora. Dzieci przez cały czas
    pozostawały podłączone do aparatury, a błysk flesza aparatu też nie jest
    szkodliwy - wielu rodziców robi zdjęcia swoim dzieciom, w tym też
    wcześniakom. To, że jedno z dzieci zmarło nie jest niczym wyjątkowym w
    przypadku wcześniaków - a badania potwierdziły, że ta śmierć nie miała nic
    wspólnego z głupią zabawą pielęgniarek. Wygłupy dziewczyn MOGŁY narazić
    dzieci na niebezpieczeństwo - i dlatego zostały one zwolnione z pracy, żeby
    podobne zajścia się nie powtórzyły. Ale - na szczęście dla nich i dla
    dzieci - w tym przypadku narażenia życia nie było. A decyzja biegłego jest
    niewątpliwie bardziej wiarygodna niż oburzenie pismaka z brukowca i innego
    "fachowca" o pseudonimie "rambo" (który sam w sobie nie sugeruje zbyt
    wysokiego poziomu intelektualnego).

  • 7. Data: 2006-06-04 19:38:36
    Od: rambo <b...@i...pl>

    zenek wrote:

> [...]
    > Twoich mięśni - ale prosze , nie wypowiadaj sie na tematy , ktorych nie

    co rozumiec z bzdurnej opinii. Zaden biegly nie moze stwierdzic tego co
    stwierdzila Swiatek.

  • 8. Data: 2006-06-04 19:42:08
    Od: rambo <b...@i...pl>

    locke wrote:

> [...]
    > fartucha - włożone były tylko nóżki, a fartuch pielęgniarski jest mniej
    > więcej tak samo aseptyczny, jak wnętrze inkubatora.

    ROTFL

    I dlatego w angazu mialy napisane ze mozna wkladac do kieszeni? :-P

> [...]
    > niewątpliwie bardziej wiarygodna niż oburzenie pismaka z brukowca i innego
    > "fachowca" o pseudonimie "rambo" (który sam w sobie nie sugeruje zbyt

    byc moze, ale przynajmniej potrawi rozronic bezpieczenstwo od ryzyka. To
    pierwsze nalezy wykazac, a jezeli nie ma, to zachodzi automatycznie to
    drugie. Ale osoba z tytulem "profesora" moze o tym nie wiedziec.

  • 9. Data: 2006-06-04 19:55:57
    Od: LM <p...@n...sig>

    zenek pisze 04-06-2006 20:50:
    > Pozdro
    > zenek

    Skonfiguruj, proszę swojego OE

    FUT Warning

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 10. Data: 2006-06-04 21:45:16
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    rambo wrote:

> [...]
    > paru miesiacach promile we krwi na podstawie fusow i tabel.
    >
    > Czas skonczyc z farsa biznesu bieglych wpisywanych na listy przez rownie

    A jakie są twoje kwalifikacje?
    masz chociaż zawodówkę skończoną.