  • 1. Data: 2006-06-04 12:25:18
    Temat: Nieletni a zniewaga
    Od: Adam <a...@d...invalid>

    Witam, chcialbym zapytac co grozi nieletniemu (17 lat), ktory w
    obecnosci paru swiadkow wyzwal osobe X od najstarszego zawodu na
    swiecie (k...). Ponadto ow nieletni byl pod wplywem alkoholu.

    Rozumiem ze oskarzenie mozna wniesc z
    Art. 216. § 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod
    jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby
    tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.

    Moje pytanie: jak czesto jest zasadzana kara grzywny i ograniczenia
    wolnosci?
    Co zostanie najprawdopodbniej zasadzone?
    Jak wysoka moze byc grzywna i czy trzeba rowniez oplacic koszty
    rozprawy?
    Czy jest mozliwosc umorzenia ze wzg. na niska szkodliwosc spoleczna?
    Czy w przypadku umorzenia albo kary grzywny mozna pozniej dostac
    zaswiadczenie o niekaralnosci?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2006-06-04 13:45:45
    Temat: Re: Nieletni a zniewaga
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > swiecie (k...). Ponadto ow nieletni byl pod wplywem alkoholu.

    komianiarz?

    > jej nieobecno?ć, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby
    > tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolno?ci.

    trzeba dowiesc ze kominiarz to zniewaznie

    > Moje pytanie: jak czesto jest zasadzana kara grzywny i ograniczenia
    > wolnosci?

    zapomniales spytac o kare smierci :)

    > Czy jest mozliwosc umorzenia ze wzg. na niska szkodliwosc spoleczna?

    no pewnie

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2006-06-04 14:09:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > zapomniales spytac o kare smierci :)

    > no pewnie

    a mozesz rozwinac mysl, czemu ma byc niska szkodliwosc spoleczna?
    I jak ja oceniles w tym przypadku.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 4. Data: 2006-06-04 14:16:06
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > a mozesz rozwinac mysl, czemu ma byc niska szkodliwosc spoleczna?
    > I jak ja oceniles w tym przypadku.

    Odpowiedzialem na pytanie czy jest mozliwosc. Oceni to sad,
    o ile dojdzie do czegokolwiek.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2006-06-04 14:36:57
    Od: Adam <a...@d...invalid>

    Przemek R. napisal:

    > a mozesz rozwinac mysl, czemu ma byc niska szkodliwosc spoleczna?
    > I jak ja oceniles w tym przypadku.

    Czyli jest mala szansa na umorzenie? A jaka kara jest najczesciej
    zasadzana w podobnych sprawach?

    (nie chodzi o kominiarza, chodzi o zawod raczej kobiecy)

  • 6. Data: 2006-06-04 14:37:47
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > (nie chodzi o kominiarza, chodzi o zawod raczej kobiecy)

    krawcowa?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 7. Data: 2006-06-04 14:45:25
    Od: Adam <a...@d...invalid>

    rezist.com wrote:

    > krawcowa?

    xhejn, moglbym teraz poprosic o odpowiedz na poprzednie pytanie? Z gory
    dziekuje

  • 8. Data: 2006-06-05 04:54:40
    Od: Adam <a...@d...invalid>

    Przemek R. napisal:

    > a mozesz rozwinac mysl, czemu ma byc niska szkodliwosc spoleczna?
    > I jak ja oceniles w tym przypadku.

    Naprawde prosze czy moglby ktos mi chociaz powiedziec co jest
    najczesciej zasadzane w podobnych wypadkach? Jednozdaniowa odpowiedz na
    to pytanie mnie ucieszy.

    Dziekuje.