  • 11. Data: 2006-06-05 18:43:27
    Temat: Re: "prof." Barbara Świątek Zak. Med. Sąd. Wrocław
    Od: "locke" <l...@p...wiggin.com>

    Uzytkownik "rambo" <b...@i...pl> napisal w wiadomosci
    news:0FGgg.1596$LN1.636@trndny01...

    > co rozumiec z bzdurnej opinii. Zaden biegly nie moze stwierdzic tego co
    > stwierdzila Swiatek.

    Bo TY tak twierdzisz?

  • 12. Data: 2006-06-05 18:44:31
    Od: "locke" <l...@p...wiggin.com>

    Użytkownik "rambo" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a dlatego, ze nie da sie wstecznie ustalic stanu cudzego zdrowia na
    > podstawie fotek. To przypomina innego debila "bieglego", ktory ustala po

    No popatrz. A może ten stan zdrowia był ustalany nie na podstawie fotek, ale
    dokumentacji medycznej? A fotki tylko posłużyły, by określić co robiono z
    dziećmi?

  • 13. Data: 2006-06-05 18:46:59
    Od: "locke" <l...@p...wiggin.com>

    > ROTFL
    >
    > I dlatego w angazu mialy napisane ze mozna wkladac do kieszeni? :-P

    I dlatego zostały zwolnione z pracy, że nic takiego w angażu nie miały.

    > byc moze, ale przynajmniej potrawi rozronic bezpieczenstwo od ryzyka. To

    I widocznie ryzyka nie stwierdzono. Ale oczywiście "rambo" wie lepiej...

  • 14. Data: 2006-06-07 23:03:35
    Temat: Re: "prof." Barbara
    Od: umberto <s...@w...pl>

    locke wrote:

    > Użytkownik "rambo" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > że

    > No popatrz. A może ten stan zdrowia był ustalany nie na podstawie fotek, ale
    > dokumentacji medycznej?

    Przedmiotem sporu NIE jest stan zdrowia, a stan stworzenia zagrozenia.

    Nie ma rownosci pomiedzy stwoerdzeniem *akceptowalnego* zdrowia, a cala
    reszta, czyli zagrozeniem.

    > A fotki tylko posłużyły, by określić co robiono z
    > dziećmi?

    Biegla nie byla od ustalenia wstecznie stanu zdrowia, a byla od TYLKO
    od ustalenia czy wkladanie do kieszeni stanowi*LO* *ZAGROZENIE*.

    Tylko tyle.

    Wylacznie w wypadku *stwierdzenia*, ze posiewy w kieszeniach NIE
    stanowily zagozenia wg przyjetych standardow, TYLKO wtedy mogla
    stwierdzic ze

    1)ZAGROZENIA

    2)NIE bylo.

    Ale skad mamy oczekiwac logiki w systemie "prawnym", gdzie byle kurwa
    PRLu moze byc prezesem SN, nie mowiac o bieglych?

  • 15. Data: 2006-06-08 08:44:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    umberto napisał(a):

    > Przedmiotem sporu NIE jest stan zdrowia, a stan stworzenia zagrozenia.
    >
    > Nie ma rownosci pomiedzy stwoerdzeniem *akceptowalnego* zdrowia, a cala

    przedmiotem sporu byl zwiazek przyczynowo skutkowy pomiedzy wykonaniem
    fotografii dzieciom a smiercia jednego z nich.
    Glupio ci zes pierdolil nadaremnie kilka miesiecy temu i dlatego plujesz
    na kogos kto obalil twoje wymysly?

    P.

    P.

  • 16. Data: 2006-06-08 15:22:36
    Od: "locke" <l...@p...wiggin.com>

    Użytkownik "umberto" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Przedmiotem sporu NIE jest stan zdrowia, a stan stworzenia zagrozenia.

    Przedmiotem procesu było, czy pielęgniarki SPOWODOWAŁY pogorszenie się stanu
    zdrowia noworodków. Nie - MOGŁY SPOWODOWAĆ, ale czy SPOWODOWAŁY. Wystarczyło
    w tym celu przejrzeć dokumentację medyczną sporządzoną przed i po robieniu
    zdjęć i na tej podstawie wydać opinię. Natomiast za to, że MOGŁY spowodować
    takie zagrożenie zostały dyscyplinarnie usunięte z pracy.

  • 17. Data: 2006-06-08 19:09:17
    Temat: Re: SSR Jolanta Biernat Kalinowska: kurestwo czy nie?
    Od: glaca <s...@o...pl>

    Przemek R. wrote:

    > przedmiotem sporu byl zwiazek przyczynowo skutkowy pomiedzy wykonaniem
    > fotografii dzieciom a smiercia jednego z nich.

    GWno prawda.

  • 18. Data: 2006-06-08 19:12:12
    Od: glaca <s...@o...pl>

    locke wrote:

    > Użytkownik "umberto" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przedmiotem procesu było, czy pielęgniarki SPOWODOWAŁY pogorszenie się stanu
    > zdrowia noworodków.

    GWno prawda. Co to za paragraf "pogorszenie stanu zdrowia"?

    > Nie - MOGŁY SPOWODOWAĆ, ale czy SPOWODOWAŁY. Wystarczyło
    > w tym celu przejrzeć dokumentację medyczną sporządzoną przed i po robieniu
    > zdjęć i na tej podstawie wydać opinię.

    ROTFL

    cos jak ten debilek biegly obliczajacy promile wstecznie pare miesiecy
    na podstawie zeznan swiadkow. :-P

    > Natomiast za to, że MOGŁY spowodować
    > takie zagrożenie zostały dyscyplinarnie usunięte z pracy.

    Prokuratora nic to nie interesuje. Prokuratora interesuje czy stworzyly
    zagroznie zdrowia wkladajac do kieszeni.

  • 19. Data: 2006-06-09 10:36:34
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    glaca napisał(a):

    > GWno prawda.

    powalajaca argumentacja

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".