  • 1. Data: 2002-03-26 10:26:35
    Temat: problem z operatorem kablówki
    Od: Kaps <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam problem z operatorem kablówki, żądają zapłaty za abonament z marca
    1999 r., który oczywiście został 15.03.1999 zapłacony przeze mnie
    przelewem bankowym.
    Jak ich zmusić do odczepienia się (grożą odłączeniem, naliczają opłaty
    karne za zaległość). Dodam, że mogę dostać od banku potwierdzenie tego
    przelewu, ale to jest płatne. Może inne sposoby? Przedawnienie?

    Proszę o podpowiedzi

    Kaps

  • 2. Data: 2002-03-26 10:34:03
    Temat: Re: problem z operatorem kablówki
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kaps"
> [...]
    > przelewem bankowym.

    > (...) mogę dostać od banku potwierdzenie tego

    to zaplac i bedziesz mial swiety spokoj
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-03-26 11:06:00
    Od: "Pawel Nowak" <5...@p...com>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Kaps"

    > to zaplac i bedziesz mial swiety spokoj
    > *** blad ***

    No wlasnie. Nie rozumiem czym sie przjmujesz? Mowiles im (kablownikom), ze
    zaplaciles? Nie wierza? No to powiedz im, ze pokazesz im dowod, ale jak
    zaplaca za jego wydanie. Skoro zplaciles jestes czysty - nawet jesli mial
    bys isc z tym do sadu. Po prostu badz stanowczy - w koncu to oni zgubili
    Twoje pieniadze a nie Ty ich.

    Pozdrawiam,
    PN