  • 1. Data: 2002-03-26 07:52:00
    Temat: Do kogo zaadresowac zazalenie ?
    Od: Peter <p...@n...ever>

    Zlozylem wniosek o podanie uzasadnienia wyroku w
    wydziale grodzkim wykroczeniowym sadu rejonowego.

    Otrzymuje z tegoz wydzialu zarzadzenie o odmowie
    podania uzasadnienia. Na dole jest bezsensowna
    informacja gdzie wniesc zazalenie cytuje: "do sadu
    okregowego za posrednictwem sadu ktory wydal zarzadzenie".
    Zeby bylo jeszcze smieszniej w tresci zarzadzenia pisze ze
    wydal je "prezes sadu rejonowego".

    To w koncu gdzie mam wyslac to cholerne zazalenie ? ;-)

    P.

  • 2. Data: 2002-03-26 12:14:44
    Temat: Re: Do kogo zaadresowac zazalenie ?
    Od: "Radosław Kwiatkowski" <k...@i...pl>

    Postępowanie procesowe jest dosyć skomplikowane. Zażalenie rzeczywiście
    należy złożyć do Sądu Okręgowego. Sprawa wygląda technicznie tak: adresuje
    zażalenie do sądu okręgowego za pośrednictwem Sądu ............ Złożyć
    fizycznie należy w Sądzie który wydał zarządzenie. Oni sami muszą wysłać to
    dalej. Ich problem, a ty masz mniej kłopotu.

    Pozdrawiam Radek

    Użytkownik Peter <p...@n...ever> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@m...zedz.net...

  • 3. Data: 2002-03-26 15:46:52
    Od: Peter <p...@n...ever>

    In article <a7pnu1$nr6$1@news.tpi.pl>
    "Radosław Kwiatkowski" <k...@i...pl> wrote:

    Dzieki tak zrobie.

    P.

  • 4. Data: 2002-03-26 17:18:08
    Od: "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid>

    Użytkownik "Peter" <p...@n...ever> napisał w wiadomości
    > Zlozylem wniosek o podanie uzasadnienia wyroku w
    > wydziale grodzkim wykroczeniowym sadu rejonowego.
    >
    > Otrzymuje z tegoz wydzialu zarzadzenie o odmowie
    > podania uzasadnienia.

    ,który przewodniczy twojej sprawie , składasz wniosek o uzasadnienie na
    jego decyzje to on musi to uzasadnić dlaczego tak a nie inaczej . /w
    szczególnych wypadkach może to zrobić ,ktoś inny powołany przez powolaną
    komisję składającą sie z trzech sędziów ,sądze ,że jednak to nie wchodzi w
    gre w twojej sprawie ...więc nie ma potrzeby wyjaśnienia /.

    Na dole jest bezsensowna

    > informacja gdzie wniesc zazalenie cytuje: "do sadu
    > okregowego za posrednictwem sadu ktory wydal zarzadzenie".

    zarzadzenie o odmowie uzasadnienia możesz się zażalić ,które tak zostanie
    oddalone ponieważ Sąd Grodzki nie ma możliwości uzasadnienia twojego
    wyroku ,który został wydany przez inny Sąd ...

    .... celem przygotowania własnie uzasadnienia czy uchylenia swojej decyzji
    przez sąd prowadzący . W niektórych sprawach złoż
    > Zeby bylo jeszcze smieszniej w tresci zarzadzenia pisze ze
    > wydal je "prezes sadu rejonowego".
    >
    > To w koncu gdzie mam wyslac to cholerne zazalenie ? ;-)

    >czy wyroku z uzasanieniem
    >czy chcesz złożyć zażalenie na Sąd który wydał prawidłowo zarządzenie ...
    >
    > A rzecz podpisu nie powinna cię smieszyć bo Prezesi Sądów Rejonowych mają
    dni w których wyznaczają sobie sesje i sądzą wydając wyroki , postanowienia
    ,zarządzenia . Jednym słowem trafiłeś na dzień sesyjny Prezesa Sądu
    Rejonowego stąd jego podpis ...
    :-) do cholery i biegnie ci termin do uzasadnienia , wyjdzie na to , że nie
    zmieścisz sie w czasie i będziesz musiał złożyć apelacje i tu UWAGA tez za
    pośrednictwem sądu orzekającego w sprawie do Sądu wyższej Instancji ...
    Sandra