  • Data: 2004-01-03 16:50:32
    Temat: Re: problem z gwarancją
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

    > O gwarancyjną nie... Gdyby odpowiadał jeszcze z rękojmi/niezgodności z
    > umową i mógłbym od umowy odstąpić - pewnie tak :)

    Albo ja o czymś nie wiem, albo na "niezgodność z umową" jest już za późno -
    chyba do roku czasu to przejdzie, powyżej roku jak udowodnić, że towar był
    niezgodny z umową?
    Przez prawie 3 lata był, a teraz nie jest?
    Czytałem ostatnio gdzieś o tym (chyba branżowe pismo CRN czy inne branży
    IT), ale w tej chwili nie jestem w stanie zacytować za źródłem...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]