  • 61. Data: 2017-05-13 09:15:46
    Temat: Re: prezia mam w dudzie
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    news:of4aal$s3i$3@node1.news.atman.pl...
> [...]
    ustali pytania do niego. Konstytucja milczy na ten temat.

    > Nie prawda - w tej konkretnej sprawnie nie milczy i jest jasno
    > powiedziane, że referendum konstytucyjne ma rolę zatwierdzającą

    No to proszę zacytuj tu dokładnie rozdział o Referendum w Konstytucji, lub artykuł
    innego rozdziału w którym są słowa "Referendum Konstytucyjne".
    Kłamstwa na forum o prawie to nie wypada.

  • 62. Data: 2017-05-13 10:05:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Olin"

    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

    ---
    NIE ZAUWAŻYŁEŚ JESZCZE ŻE STOPKI AUTORSKIE SĄ KRÓTSZE ?

  • 63. Data: 2017-05-13 16:48:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.05.2017 o 09:15, Danusia pisze:

    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    ustali pytania do niego. Konstytucja milczy na ten temat.

    > No to proszę zacytuj tu dokładnie rozdział o Referendum w Konstytucji

    Jeżeli ustawa o zmianie Konstytucji dotyczy przepisów rozdziału I, II
    lub XII, podmioty określone w ust. 1 mogą zażądać, w terminie 45 dni od
    dnia uchwalenia ustawy przez Senat, przeprowadzenia referendum
    zatwierdzającego. Z wnioskiem w tej sprawie podmioty te zwracają się do
    Marszałka Sejmu, który zarządza niezwłocznie przeprowadzenie referendum
    w ciągu 60 dni od dnia złożenia wniosku. Zmiana Konstytucji zostaje
    przyjęta, jeżeli za tą zmianą opowiedziała się większość głosujących.

    >, lub artykuł innego rozdziału w którym są słowa "Referendum Konstytucyjne".

    Podobnie nie ma nigdzie napisane "referendum Andrzeja Dudy". Nie znaczy
    to jednak, że brak takiej wzmianki oznacza, że można nim zmienić
    konstytucję. Nie można (to znaczy nie wolno) - jak się ją zmienia jest
    napisane tu:

    http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/12.htm

    Punkt 4 powoduje, że pan Duda nie ma żadnego mandatu do zmiany
    konstytucji dopóki nie zdobędzie poparcia 2/3 głosów. A więc nie spada.

    > Kłamstwa na forum o prawie to nie wypada.

    Właśnie. A tobie się zdarza nagminie.

    Shrek.

  • 64. Data: 2017-05-14 08:45:53
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

> [...]
    >
    > Punkt 4 powoduje, że pan Duda nie ma żadnego mandatu do zmiany
    > konstytucji dopóki nie zdobędzie poparcia 2/3 głosów. A więc nie spada.

    Mnie się to nie zdarza. A Tobie tak.
    np. aktualne "Referendum Konstytucyjne" - nie ma takiego pojęcia w Konstytucji a Ty
    nagminnie kłamiesz że jest.
    Naginasz prawo na swoją modłę wciskając innym że to prawda, a to zwykłe kłamstwo na
    dodatek na grupie o prawie.

  • 65. Data: 2017-05-14 09:01:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.05.2017 o 08:45, Danusia pisze:

    > Mnie się to nie zdarza.

    A kto powiedział, że posła za głosowanie wbrew wiążącemu refendum stawia
    się przed trybynałem stanu?

    > A Tobie tak.

    Pokażesz palcem?

    > np. aktualne "Referendum Konstytucyjne" - nie ma takiego pojęcia w Konstytucji a
    Ty nagminnie kłamiesz że jest.

    Nie ma też "referendum dudy". Natomiast jest w konstytucji napisane jak
    się zmienia konstytucję i jaką rolę pełni referendum w jej zmianie. Nie
    odwracaj alika ogonem. Jakbym napisał "referendum" to byś napisała, że w
    konstytucji jest "referendum zatwierdzające", a to o którym rozmawiamy
    to nie jest "referendum konstytucyjne" tylko na przykład "prezydenckie"
    bo zaproponowane przez prezydenta.

    Jakie by nie było - dopóki nie jest poprzedzone uchwałą o zmianie
    konstytucji przepchniętą przez parlament nie może być ono wiążące, bo
    nie wolno w ten sposób zmieniać konstytucji. Równie dobrze może być
    referendum wiążące na temat ładnej pogody w majówkę - i nie mów, ze to
    nie jest ważna sprawa dla narodu:P

    > Naginasz prawo na swoją modłę wciskając innym że to prawda, a to zwykłe kłamstwo na
    dodatek na grupie o prawie.

    LOL - to ty chcesz łamać konstytucję i wmawiasz innym naginanie prawa.

    Shrek

  • 66. Data: 2017-05-15 09:37:31
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    > A kto powiedział, że posła za głosowanie wbrew wiążącemu refendum stawia
    > się przed trybynałem stanu?

    > Pokażesz palcem?

    Ty nagminnie kłamiesz że jest.

    I o czym tu pisać? Jak wciskasz kit i bzdury wszystkim?
    Miałeś podać artykuł Konstytucji w którym użyte jest pojecie "Referendum
    Konstytucyjne" lub "Konstytucyjne Referendum". Nie podałeś bo nie ma takiego pojęcia
    w Konstytucji. Mataczysz kręcisz ale to nic nie zmieni.
    Konstytucja zna tylko Referendum zwykle, oraz Referendum zatwierdzające zmiany w
    rozdziałach I, II, XII które może się odbyć na wniosek. Nie ma Referendum "prezia"
    czy "Dudy" nie ma też "Konstytucyjnego"

  • 67. Data: 2017-05-15 12:53:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 13 May 2017 10:05:35 +0200, re napisał(a):

    > NIE ZAUWAŻYŁEŚ JESZCZE ŻE STOPKI AUTORSKIE SĄ KRÓTSZE ?

    Naturalnie, że zeszłowieczna netykieta jest mi znana.
    Pocieszę Cię, że nie jesteś pierwszą osobą, tak szalenie przywiązaną do
    zwyczajów z czasów, kiedy modemy były na korbkę i trzeba było oszczędzać
    każdy bit.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    prawo Sattingera:
    Każde urządzenie elektryczne będzie działać lepiej, jeżeli włożysz wtyczkę
    do gniazdka.

  • 68. Data: 2017-05-15 12:59:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 14 May 2017 09:01:04 +0200, Shrek napisał(a):

    > Nie odwracaj alika ogonem.

    Nieśmiało zwrócę uwagę, że Alik, Kot Wyklęty, został wszak bestialsko
    zamordowany przez reżim Tuska, w związku z czym apeluję, żeby nie
    przekraczać kolejnych granic i o szacunek dla poległych.
    O tym doniosłym wydarzenia donosiła ulubiona prasa elektoratu przewodniej
    siły narodu już dawno temu:
    http://www.se.pl/wiadomosci/polska/alik-zdechl-foto-
    nie-zyje-kot-jaroslawa-kaczynskiego_214268.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

  • 69. Data: 2017-05-15 17:57:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.05.2017 o 09:37, Danusia pisze:

> [...]
    rozdziałach I, II, XII które może się odbyć na wniosek. Nie ma Referendum "prezia"

    Konstytucja rolę referendum w zmianie konstytucji przewiduje
    _tylko_i_wyłącznie_ w trybie zatwierdzającym. Po przepchnięciu przez
    parlament z większością konstytucyjną (ponieważ nie ma takiego terminu w
    konstytucji to wyjaśniem, że jest to 2/3 posłów + kworum, oraz senat).
    Innej możliwości nie przewiduje niezależnie od nazwy. W związku z tym
    jakiekolwiek referendum dotyczące zmiany konstytucji zamierza ogłosić
    pan Duda - dopóki nie poprze go 2/3 posłów może się bujać. No chyba że
    chce przeprowadzić zamach stanu a referendum ma go "ulegalnić". Wtedy
    należy się trybunał stanu.

    Shrek

  • 70. Data: 2017-05-16 08:41:15
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

> [...]
    > pan Duda - dopóki nie poprze go 2/3 posłów może się bujać. No chyba że
    > chce przeprowadzić zamach stanu a referendum ma go "ulegalnić". Wtedy

    Widzę że idziesz na przetrzymanie. A ja chcę żebyś napisał że nie ma Referendum
    Konstytucyjnego, że pomyliłeś się. I to wszystko, potem możemy dyskutować na każdy
    temat jaki chcesz.