  • 1. Data: 2004-03-02 16:40:17
    Temat: prawo pracy
    Od: "Ewa" <e...@o...pl>

    baaaardzo pilnie poszukuję tytułu przystepnie książki z prawa pracy,napisanej
    tak przystępnie,żeby mógł ją zrozumieć nawet psycholog;)pozdrawiam:)

  • 2. Data: 2004-03-02 17:18:05
    Temat: Re: prawo pracy
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ewa" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > baaaardzo pilnie poszukuję tytułu przystepnie książki z prawa
    pracy,napisanej
    > tak przystępnie,żeby mógł ją zrozumieć nawet psycholog;)pozdrawiam:)

    ojjj, bardzo trudno o przystepnie napisane książki na temat prawa pracy...
    niemal tak trudno jak o aktualne... :-P

    _______________
    RF

  • 3. Data: 2004-03-02 20:48:41
    Od: s...@g...pl

    On 2 Mar 2004 17:40:17 +0100, "Ewa" <e...@o...pl>
    wrote:

    >baaaardzo pilnie poszukuję tytułu przystepnie książki z prawa pracy,napisanej
    >tak przystępnie,żeby mógł ją zrozumieć nawet psycholog;)pozdrawiam:)

    Nie wiem czy masz na myśli "książkę z prawa pracy" (np. podręcznik),
    czy "książkę o prawie pracy" (dla laików).

    Myślę, że najłatwiejszym podręcznikiem (dla laików, którzy mieli coś
    wspólnego z prawem), jest wydana przez Zakamycze książka Urszuli
    Jasińskiej i in.
    Również Skrypty Becka Małgorzaty Barzyckiej-Banaszczyk są dobrą
    lekturą uzupełnioną o orzecznictwo i wzory dokumentów kadrowych
    (bardziej dla praktyków).

    W razie potrzeby konsultacji zapraszam na priva oczywiście ;-)

    silvermane

  • 4. Data: 2004-03-03 08:09:07
    Od: "greg" <g...@p...edu.pl>

    Użytkownik <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (bardziej dla praktyków).
    >
    > W razie potrzeby konsultacji zapraszam na priva oczywiście ;-)

    Ja osobiscie polecam Kodeks Pracy z Komentarzem prof. Wratnego wydawnictwo
    C.H.BECK