  • 1. Data: 2004-03-02 14:45:45
    Temat: Ale jaja (komornik skarbowy)
    Od: "piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Wotam

    Wlasnie był u mnie komornik skarbowy po zwoją należność tj. Grzywna z tytułu
    mandatu karnego kredytowego" na kwotę 30zł.

    Heh nie wiem jak to jest ale do zapłąty miałem 36zł, gościowi dałem 56zł a
    on wydał mi 30. Przed chwilą pomyślałęm że coś jest nie tak i policzylem
    56-36=20

    heh, miał tkoś coś takiego?
    czy za to będą mnie ścigać? ;-)

  • 2. Data: 2004-03-02 15:20:59
    Temat: Re: Ale jaja (komornik skarbowy)
    Od: "Dżoli" <c...@w...pl>

> [...]
    > on wydał mi 30. Przed chwilą pomyślałęm że coś jest nie tak i policzylem

    Wotaj :)
    a może rabacik dostałeś;) za szybkoterminową zapłatę;)

  • 3. Data: 2004-03-02 15:36:15
    Temat: Odp: Ale jaja (komornik skarbowy)
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    A kwitek jakiś ci zostawił , czy przytarł ci rogi ????

  • 4. Data: 2004-03-02 15:59:54
    Od: "piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > A kwitek jakiś ci zostawił , czy przytarł ci rogi ????

    Mam 2 kwitki naet Jeden na 30zł drugi na 6zł
    I jeszcze podpisałem mu sie na czymś, a on oddał mi jedną kartkę z tego
    (tytuł wykonawczy)

  • 5. Data: 2004-03-02 17:48:57
    Od: c...@g...pl (A.S.)

    a jestes pewien, ze to byl _prawdziwy_ komornik??
    O ile wiem - ci nie maja prawa pobierac gotowki - gotowke sie wplaca w
    US, albo w kancelarii komorniczej - ale moge sie mylic albo nie byc na
    biezaco....
    pzdr
    A.

  • 6. Data: 2004-03-02 19:03:35
    Od: "mlody" <m...@s...com.pl>

    Jak skarbowy to chyba poborca a nie komornik. O ile sie nie myle to moze
    brac gotówke. Gosciu bedzie musial dolozyc do interesu 16 zł, bo 30 zł bylo
    twojego mandatu a 6 zl to koszty komornicze, jak masz kwitek ze zaplaciles
    36 to moze cie cmoknac.

  • 7. Data: 2004-03-02 22:56:56
    Od: poreba <d...@p...com>

    "mlody" <m...@s...com.pl> niebacznie popelnil

    I raczej bardzo młody...
> [...]
    > 16 zł, bo 30 zł bylo twojego mandatu a 6 zl to koszty
    > komornicze, jak masz kwitek ze zaplaciles 36 to moze cie
    Moje małoletnie chłopię na etapie walk ze słupkami (IVkl.)
    szybko ustaliło, że wg zapodanych danych:
    Pan miał zapłacić: 36zł
    Pan wpłacił: 56zł
    komornik wydał: 30zł
    komornik /ma/: 26zł
    komornik /winien/: 36zł
    komornik w plecy jest: 10zł
    Jutro zapodam to zadanie pierwszoklasiście, może uda mi się na
    podstawie osiągniętych przez niego wyników ekstrapolować Twój wiek ;)

    --
    pozdro
    poreba, nieco przesadny o jedenastej wieczór