  • 121. Data: 2010-07-02 15:27:55
    Temat: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    W dniu 2010-07-02 13:54, Maddy pisze:

> [...]
    > około 100zł miesicznie (bo mam brzydką historię choroby - historię, nie
    > aktualny stan zdrowia) to tylko rekompensata 15% odpłatności, czyli za
    > resztę muszę i tak zaplacić sama żywym pieniądzem. I nie ma abonamentu
    > na stomatologa, a to mój największy medyczny wydatek, cała reszta to pikuś.
    > Czy jakieś prywatne ubezpieczenie w ogóle daje stomatologię? Taką na
    > poziomie, nie jak w NZOZach?
    >
    > A, gastrolog tam, gdzie by działało to ubezpieczenie (jeden w mieście)
    > ma pierwszy termin za miesiąc. W NZOZowej przychodni - 5 tygodni.

    Ja mam zupełnie inną opinię o prywatnych abonamentach. Moja firma
    wykupiła taki abonament wszystkim pracownikom (indywidualnie to by
    kosztowało 150-250zł/mies.). Za darmo są np. alergolog, dermatolog,
    gastrolog, ortopeda, psycholog, psychiatra. Często da się nawet umówić
    "na dzisiaj" na odpowiednią godzinę. A z ciekawości sprawdziłem
    gastrologa - są wolne terminy za 3 dni a później co tydzień...
    Jak dla mnie to jest dobra oferta w akceptowalnej cenie. Dodatkowymi
    plusami jest rejestracja przez internet na określoną godzinę i to, że
    kiedy czekam w poczekalni, nie jestem otoczony umierającymi 70latkami.

  • 122. Data: 2010-07-02 16:37:19
    Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl>

    Órzytkownik "Liwiusz" napisał :

    > W tych wyborach szczególnie rozśmieszył mnie taki "szczegół":
    > http://wyborcza.pl/1,91446,8063535,Sprawa_wyborow_w_
    Brukseli___do_prokuratury_rejonowej.html
    > I gdzie jak gdzie - w Brukseli! ;)

    to ty nie wiesz ze w brukseli najwyźsi rangą urzędnicy unijni nie są przez
    nikogo wybierani i nikt nie ma prawa ich odwołać, ani nikt nie może ich
    kontrolować?:O)
    to są marionetki prywatnych bankuf, żondy i politycy większości krajuf
    równiesz, u nas tak samo:O(

    > Nie trzeba nawet fałszować wyborów, wystarczy wystawić kilku "swoich"
    > kandydatów, poudawać, że się czymś różnią, resztę kandydatów przemilczeć w
    > mediach.

    fałszować tszeba żeby władzy nie oddać!:O)
    a cenzura w mediach to tylko jeden z elementuf teatszyku, dalej jest
    ośmieszanie i kompromitowanie konkurencji i opozycji, niedopuszczanie jej do
    do udziału w wyborach (procesu polityczne), sondaże i wiele wiele trikuf,
    więc obuć się i daj sobie spokuj z tymi wyborami!:O)

  • 123. Data: 2010-07-02 16:45:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i0jves$ueo$1@news.onet.pl pwz <p...@o...eu> pisze:

    > No to rzeczywiście: uważaj, bo już na pewno masz wokół siebie pełno
    > podsłuchów, a Ziobro śledzi każdy twój ruch...
    Jestem na krawędzi załamania nerwowego, osaczony przez wścibskie staruszki,
    boję się spać, czuję, że rozwścieczone wtargną, zatłuką mnie różańcami i
    laskami kąsając ruchomymi protezami...

    --
    Jotte

  • 124. Data: 2010-07-02 16:50:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrni2rb75.2p0t.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    Ja wam coś powiem i to zupełnie za darmo.
    Dostałem niedawno z ZUSu takie pisemko, w którym skalkulowano mi ile dostanę
    emerytury podając kapitał początkowy i zakładając obecne średnie dochody
    (czyli de facto składki) i dożyję wieku emerytalnego.
    Nie przeklinałem, bo nie znałem odpowiednich przekleństw...

    --
    Jotte

  • 125. Data: 2010-07-02 17:22:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i0k5bp$el2$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Niektórzy mają w życiu większe marzenia, niż przeżyć najedzonym do późnej
    > starości.
    Większe czy inne?

    > Może właśnie wśród takich chorych ludzi byłoby sporo chętnych na załogową
    > wyprawę na Marsa w jedną stronę?
    A może nie.

    > Obecnie ludzie są żałośni.
    Wielu - tak.

    > Dawniej chcieli chociaż umierać za swoje ideały.
    A ty chcesz umierać za swoje ideały (zakładam, że jakieś masz)?
    Cóż ci zatem stoi na przeszkodzie?

    --
    Jotte

  • 126. Data: 2010-07-03 04:45:29
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Użytkownik bim-bom napisał:

> [...]
    > plusami jest rejestracja przez internet na określoną godzinę i to, że
    > kiedy czekam w poczekalni, nie jestem otoczony umierającymi 70latkami.

    A jak z odpłatnością za recepty, czy też zabiegi rehabilitacyjne? Pytam
    bo też miałem taki abonament wykupiony przez firmę ale przestałem tam
    chodzić. Prościej mi było iść do rodzinnego i od niego wziąć skierowanie
    niż biegać i przepisywać recepty albo skierowanie na zabiegi. Co gorsza
    owa firma nie serwuje zastrzyków w niedziele i nie ma kontraktu np. z
    pogotowiem na takie dni.

    --
    bla

  • 127. Data: 2010-07-03 06:00:35
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    W dniu 2010-07-03 06:45, gazebo pisze:

> [...]
    > niż biegać i przepisywać recepty albo skierowanie na zabiegi. Co gorsza
    > owa firma nie serwuje zastrzyków w niedziele i nie ma kontraktu np. z

    To co mam to "Opieka Specjalistyczna" w Medicover. Wypisanie recept jest
    darmowe. Na stronie jest możliwość przejrzenia przepisanych leków i
    przycisk "zamów ponownie" ;)
    Jak jest potrzebne np. prześwietlenie albo coś tego typu, a nie robią
    tego u siebie, to dają skierowanie do takiego ośrodka, gdzie normalnie
    takie rzeczy są płatne, ale z tym skierowaniem bezpłatne. Rehabilitacja
    raczej nie byłaby darmowa. Lekarze przyjmują tylko pn-pt.

  • 128. Data: 2010-07-03 07:05:39
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "jedrus" <j...@n...btx.pl> napisał w wiadomości
    > Danusia pisze:
    >
    > Art. 68 Ustawy Zasadniczej ( Konstytucja ) traktuje o rownym dostepie do
    > ochrony zdrowia ale jaka to rownosc?

    Ale to nie zmienia faktu że tytuł tego wątku jest "prawa z tytułu opłacania
    ZUS", a z tytułu opłacania ZUS nie masz żadnych praw do leczenia. Cała ta
    dyskusja to stado psów wypuszczonych na lisa, biegną i szczekają.

  • 129. Data: 2010-07-03 07:40:38
    Od: jedrus <j...@n...btx.pl>

    Danusia pisze:

    > Ale to nie zmienia faktu że tytuł tego wątku jest "prawa z tytułu opłacania
    > ZUS", a z tytułu opłacania ZUS nie masz żadnych praw do leczenia. Cała ta
    > dyskusja to stado psów wypuszczonych na lisa, biegną i szczekają.

    Alez wszystko sie zgadza tylko ze z tresci watku wynika co innego. Byc
    moze autor watku polecial skrotem myslowym albo nie wpisal "DO" ZUS, bo
    obie te skladki zalatwia sie wlasnie w ZUSie.
    Facet ma problem z pomoca medyczna ktora PANSTWO gwarantuje i opisal to
    w tresci watku. Czy dalej bedziemy pic piane o topic?

    --
    jedrus

    Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
    http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu: http://mokotow.btx.pl/

  • 130. Data: 2010-07-03 07:41:38
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    chyba trafiliśmy na Panią z ZUS co ich broni :)