  • Data: 2010-07-02 06:40:54
    Temat: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    grup dyskusyjnych:i0iavs$8b4$...@n...onet.pl...

    > Czyli: albo podejmuję ryzyko, że przywali we mnie menel (i płacę ze
    > swoich), albo ubezpieczam AC, albo nie kupuje tak drogiego samochodu.

    aha, czyli ja mam wydawac dodatkowe pieniadze aby ktos mogl sie
    nieubezpieczyc ;) ciekawa koncepcja

    nadal jednak to niczego nie zmienia w kwestii zapelniania wiezien i
    produkowania dluznikow

    > Ale pisałeś, że on to seryjnie robił, czyli co?

    tak, napadl chyba na 3 instytucje zanim go zlapali

    > Poza tym czy z faktu, że jakiś emeryt (czy nawet 100 emerytów w kraju)
    > napadło na banki, oznacza że państwo ma "napadać" na Bogu ducha winnych
    > obywateli, zabierać im pieniądze i dawać tym emerytom?

    nie, ale tez calkowite zlikwidowanie pewnych panstwowych mechanizmow
    spowoduje, ze odsetek ludzi zyciowo zmuszonych do takich zachowan wzrosnie,
    problem nie jest w tym ze sa podatki, problem jest w gospodarowaniu nimi, to
    nalezy zmieniac, a nie likwidowac wszystkie mechanizmy