  • Data: 2010-07-02 07:50:13
    Temat: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JeSt" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4c2cab55$0$17085$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:i0i5o8$62m$...@n...dialog.net.pl...

    > Też bym był jakbyś wskazał jakiś rozsądny sposób "odłożenia" sobie na
    > wysoką emeryturę
    Jest bardzo prosty.
    Wychodzisz z systemu społeczno-prawno-podatkowego i chowasz się w tzw szarej
    strefie. Intensywnie pracując robisz i pomnażasz majątek, który jest w
    całości do Twojej dyspozycji. Trzeba mieć na tyle charakteru i siły aby nie
    ulec lansowanym powszechnie tzw trendom i stajlom albo robić to z głową,
    czyli generalnie rzecz biorać Twoje życie nie może być zbyt wystawne i
    budzące zaciekawienie (czyt. zawiść) otoczenia lub wszystko co masz
    oficjalnie nie może być Twoje (ryzyko utraty !!!) lub musisz się pogodzić z
    tym że ze stanu posiadania będziesz się tłumaczyć dozwlonym póki co i
    nieopodatkowanym nierządem własnym.
    Wbrew pozorom można tak żyć, można zrobić naprawdę duży majątek i nie oddać
    ani grosza z niego państwu (nie licząc podatków pośrednich itp) i jeszcze
    można z tegoż państwa nieco grosza i świadczeń wyciągnąć budując sobie
    odpowiednio długą historię horoby alkoholowej, będąc odpowiednio długo
    zarejestrowanym bezrobotnym.
    Gospodarując odpowiednio wypracowywanym majątkiem, można go wielokrotnie
    pomnożyć, zalegalizować i zostać tzw szanowanym biznesmenen lub generalnie
    zrobić z nim co się chce, np przehulać.
    Oficjalnie można być biednym bezrobotnym, w rzeczywistości można żyć
    dostatnio a nawet wystawnie. Trzeba tylko być odpowiednio zdyscyplinowanym i
    konsekwentnym, nie poddawać się społeczno-marketingowym presjom. Nie trzeba
    mieć w tym celu ani wykształcenia ani specjalnych koneksji.
    Znam wiele takich osób. Kilku osobiście, znacznie wiecej tylko z widzenia,
    np całe klany cygańskie w moim mieście żyjące z pokątnego handlu z którego
    zyski inwestują np w złoto. Gdyby jeden z drugim sprzedali złoto które mają
    zgromadzone, mogliby kupić pół miasta. Żyją w niskostandardowych miejskich
    mieszkaniach w dużych rodzinach, w życiu dnia nie przepracowali (w
    powszechnym tego słowa rozumieniu), z czytaniem i pisaniem krucho (liczyć
    potrafią !!!), ale obracają naprawdę dużymi pieniędzmi (jeżeli
    niewykształcony człowiek potrafi w ciągu doby zarobić około 15 tyś zł przy
    koszcie około 1,2 - 2,5 tyś zł to chyba nie jest najgorszy wynik).
    Nie można ? Jak nie , jak tak....
    --
    Jackare