  • Data: 2010-07-02 07:09:56
    Temat: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > wiadomości grup dyskusyjnych:i0iavs$8b4$...@n...onet.pl...

    > aha, czyli ja mam wydawac dodatkowe pieniadze aby ktos mogl sie
    > nieubezpieczyc ;) ciekawa koncepcja

    Ciekawa, dodatkowo stosowana prawie we wszystkich dziedzinach, poza
    komunikacją, oczywiście. Bo chyba nie chcesz, aby każdy obywatel miał OC
    na wszystko od wszystkiego?

    > nadal jednak to niczego nie zmienia w kwestii zapelniania wiezien i
    > produkowania dluznikow

    Nie zmienia, bo więzienia z OC mają niewiele wspólnego.

    > tak, napadl chyba na 3 instytucje zanim go zlapali

    Czyli nie robił tego z biedy, no chyba że założymy, że on tam na
    kieszonkowe napadał.

    > nie, ale tez calkowite zlikwidowanie pewnych panstwowych mechanizmow
    > spowoduje, ze odsetek ludzi zyciowo zmuszonych do takich zachowan
    > wzrosnie, problem nie jest w tym ze sa podatki, problem jest w
    > gospodarowaniu nimi, to nalezy zmieniac, a nie likwidowac wszystkie
    > mechanizmy

    Zmniejszanie podatków popieram zawsze :)

    --
    Liwiusz