  • Data: 2010-07-02 07:43:48
    Temat: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy pisze:

    > Hmm. wyobraź sobie, że dopada Cię stwardnienie rozsiane w wieku 25 lat
    > (a ta choroba najczęściej dopada ludzie przed trzydziestką).
    > Ile uciułałeś?
    > A, jakbyś nie wiedział - bez leczenia to się na to tak szybko nie
    > umiera. Po prostu szybciej stajesz się kaleką niezdolnym do
    > samodzielnego podtarcia sobie tyłka.
    >
    > Nie mam pieniędzy na leczenie więc umieram - to jest OPTYMISTYCZNY
    > scenariusz.

    Niektórzy mają w życiu większe marzenia, niż przeżyć najedzonym do
    późnej starości. Może właśnie wśród takich chorych ludzi byłoby sporo
    chętnych na załogową wyprawę na Marsa w jedną stronę?

    Obecnie ludzie są żałośni. Dawniej chcieli chociaż umierać za swoje
    ideały. Współczesny człowiek Ameryki by nigdy nie odkrył. BO
    NIEBEZPIECZNIE! Wstyd...

    --
    Liwiusz