    From: "Danusia" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Date: Fri, 2 Jul 2010 07:45:38 +0200

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    news:i0ho73$mfe$1@inews.gazeta.pl...
    > Jestem właścicielem firmy od 15 lat. Płace podatki i obowizkowy ZUS
    > zgodnie z konstytucją i prawem polskim. Jako że jestem właścicielem firmy
    > chorowac nie moge :) bo sie nie da. Raz na kilka lat odwiedzam lekarzy i
    > trafiło mi sie dziś. Dostałem skierowanie z niemowlakiem do neurologa,
    > sprawa pilna. Byłem w Częstochowie w kilku miejscach i wyznaczono mi
    > termin na styczeń 2011r. To jakaś paranoja !!!!
    > To sprawa pilna, z dzieckiem na konsultacje a tu jakieś jaja.
    > Co mnie obchodzi że NFZ kasy nie daje ! Ode mnie biorą ! Czy tego nie
> [...]

    No jak jestes właścicielm firmy to ja jestem księdzem. Dlaczego? bo człowiek
    płacący różne podatki od 15 lat doskonale wie że leczenie to składka tzw
    "zdrowotna" która idzie na NFZ, a ZUS nie ma z tym nic wspólnego.
    Tak samo wszyscy kolejno wypowiadający sie bredzą swa niekompetencją pisząc
    o ZUS i leczeniu.