  • 1. Data: 2005-04-12 19:14:43
    Temat: praca w warunkach szczególnych
    Od: joko222 <h...@o...pl>

    Pracuję na oczyszczalni biologiczno-mechanicznej. Czy moze mnie ktoś
    poinformować, czy praca taka może być traktowana jako praca w warunkach
    szczególnych i czy przysługują z tego względu jakieś dodatki finansowe?.
    Jeżeli można to proszę o odpowiedź na pocztę (h...@o...pl).

  • 2. Data: 2005-04-12 19:40:51
    Temat: Re: praca w warunkach szczególnych
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    joko222 napisał(a):
> [...]
    > poinformować, czy praca taka może być traktowana jako praca w warunkach
    > szczególnych i czy przysługują z tego względu jakieś dodatki finansowe?.

    Z tytułu pracy w warunkach szczególnych nie przysługują żadne dodatki,
    chyba że są przewidziane w zakładowym układzie pracy lub regulaminie
    wynagradzania.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-04-13 10:31:41
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Pracuję na oczyszczalni biologiczno-mechanicznej. Czy moze mnie ktoś
    > poinformować, czy praca taka może być traktowana jako praca w warunkach
    > szczególnych i czy przysługują z tego względu jakieś dodatki finansowe?.

    Dodatki finansowe nie, natomiast kilka innych przywilejów przysługuje za
    pracę w warunkach szczególnych. Natomiast to, czy twoja praca taka jest
    zależy od faktycznie wykonywanej przez ciebie pracy, nie od tego czym się
    zajmuje zakład pracy.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 4. Data: 2005-04-13 17:12:51
    Od: joko222 <h...@o...pl>

    Beniamin napisał(a):

> [...]
    > pracę w warunkach szczególnych. Natomiast to, czy twoja praca taka jest
    > zależy od faktycznie wykonywanej przez ciebie pracy, nie od tego czym

    Witam!
    Dziękuję za wiadomość. Moja praca polega na konserwacji urządzeń
    elektrycznych na oczyszczalni ścieków, przebywam więc z racji
    wykonywanej pracy w pomieszczeniach, w których mam bezpośredni kontakt
    ze ściekami i osadem ściekowym. Jeśli można to prosiłbym o pomoc popartą
    rozporządzeniem czy ustawą.

    Pozdrawiam,
    Henryk

  • 5. Data: 2005-04-13 20:39:45
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

> [...]
    > osadem ściekowym. Jeśli można to prosiłbym o pomoc popartą rozporządzeniem

    A czego oczekujesz? Dodatkowych przerw w pracy czy ciepłych posiłków? Bo to
    mniej więcej tyle, na co możesz liczyć, jeśli to by była taka praca.