  • 21. Data: 2004-04-14 20:16:33
    Temat: Re: powrót plecakó w hipermarketach
    Od: "Binek" <binek(cut)@go2.pl>

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c5k0oa$f7k$...@t...icpnet.pl...

    > Użytkownik "castrol" <j...@p...wywalto.pl> napisał w wiadomości

    > Od zakupów są baby. Chłop ma siedzieć w knajpie lub domu;)))

    popieram:)

    Binek

  • 22. Data: 2004-04-14 20:48:50
    Od: "Ajgor" <N...@...pl>

    Użytkownik "Leszek" napisał w wiadomości

    > A właściciel sklepu nie ma zaufania do "plecakowców".I ma do tego prawo.

    A skad pewnosc, ze po schowaniu plecaka w szafce i wejsciu do sklepu
    wlasciciel tego sklepu nie zrobi Ci rentgena po plecaku? Cos zginie, a
    pozniej jak mu udowodnisz, ze to cos w ogole miales? Magda tez nie musi
    wlascicielowi ufac na tyle, zeby mu oddac plecak pod opieke.

  • 23. Data: 2004-04-14 20:51:18
    Od: "Ajgor" <N...@...pl>

    Użytkownik "castrol" napisał w wiadomości

    > A ja nie mam zaufania do tych przechowywalni, co bedzie jesli zawartosc
    > plecaka zniknie w tajemniczych okolicznosciach??

    Ba! A co bedzie, jak zniknie CALY plecak? Jak udowodnisz, ze go w ogole
    miales? A ochrona powie: Panie. A co nas to obchodzi? My pilnujemy sklepu a
    nie panskiego plecaka. Mi tak powiedzial ochroniarz, jak mi z parkingu reala
    buchneli samochod.

  • 24. Data: 2004-04-14 20:54:01
    Od: "Ajgor" <N...@...pl>

    Użytkownik "chester" napisał w wiadomości

    > Ale nie podoba mi się to, poza tym w końcu albo zniknie ten durny polski
    > zwyczaj traktowania klienta jak złodzieja, albo nadzieję się na takiego
    > bramkarza, co się będzie stawiał i wtedy będzie problem, bo nie
    > zamierzam ustępować.

    Nie bedzie problemu. Wezwie policje, poczekacie az przyjada, zrobia Ci
    rewizje, stwierdza, ze nic nie ukradles i koniec.

  • 25. Data: 2004-04-15 02:10:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c5k43g$lhe$1@news.onet.pl>, andrzej wrote:
    > Użytkownik "chester" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Zniknie natychmiast jak znikną złodzieje.

    Tak na marginesie to ani to polski zwyczaj ani nie koniecznie jest
    zależność pomiędzy tym zwyczajem a złodziejstwem w danym kraju.

    --
    Marcin

  • 26. Data: 2004-04-15 09:32:11
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Magda wrote:

    > Witam,
    >
    > widzę, że przez święta wątek umarł, ale muszę go podnieść raz jeszcze bo
    > sumienie nie da mi spokoju. Pisałam, że można wchodzić do supermarketów z
    > plecakami i że nikt nie ma prawa nas wyprosić, niestety, ubolewam nad tym,
    > jeżeli taki jest regulamin sklepu, znaczy zabraniający wnoszenia na salę
    > sprzedaży plecaków i innych klamotów, to albo należy się do niego
    > dostosować, albo przyjść bez plecaka, albo nie chodzić tam wcale.

    Noa gdby byl regulamin ze lysych bez peruknie wpuszczaja ?

    Boguslaw

  • 27. Data: 2004-04-15 11:59:32
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Noa gdby byl regulamin ze lysych bez peruknie wpuszczaja ?
    >
    > Boguslaw

    Witam

    Łysego nie wpuszczą bo zakurzy sklep łupieżem :-)

    Magda

  • 28. Data: 2004-04-15 16:01:01
    Od: "castrol" <j...@p...wywalto.pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości

    > bzdura, o tym już było
    > tylko... udowodnij co tam zostawiłeś

    Otoz to, wiec w praktyce wyglada to tak ze nikt za to nie odpowiada bo jak
    niby mam udowodnic ze w plecaku mialem np laptopa??

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 29. Data: 2004-04-15 16:58:53
    Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu>

    Użytkownik "Magda" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Łysego nie wpuszczą bo zakurzy sklep łupieżem :-)
    >
    > Magda

    1. Jeśli mamy prowadzic rzeczową dyskusję, to, proszę, unikajmy nic nie
    wnoszących i odległych od tematu dygresji i wtrętów, bo nigdy nie dojdziemy
    do konkretnych wniosków, a jeśli nawet dojdziemy, to, jak to ma właśnie
    miejsce w wypadku tego wątku, wielu przegapi go w natłoku nic nie wnoszących
    do tematu wypowiedzi.
    2. Sprawa ta została, jak sądzę , ostatecznie wyjasniona m. in. przez kol.
    Tomasika, a i ja cos, sądzę, konkretnego na ten temat napisałem.
    A więc aby się nie powtarzać: - właściciel/zarządca budynku(pomieszczenie),
    w którym jest sklep mógł zakazywać wstępu do tego budynku, czy ogólniej, na
    swój teren wg dowolnie wybranych przez siebie kryteriów (w granicach prawa
    oczywiście) tak jak Ty możesz zakazywać wstępu do swojego mieszkania, ale
    tylko do czasu, gdy w nim nie było sklepu, a sciślej, do czasu, gdy wystawił
    tam towary opatrzone ceną.
    Wówczas to już bowiem musi ów towar wydać każdemu, kto zechce tę cenę
    zapłacic . Kieruje tym samym ofertę do każdego i nie może odmówić wstępu do
    sklepu komukolwiek, kto deklaruje zamiar ewentualny zakupu wystawionego
    towaru. To, że ustalił on jakiś tam regulamin nie znaczy, że każdy musi się
    temu regulaminowi podporządkować, skoro druga strona nie akceptowała jego
    treści, wstęp do sklepu nie jest rownoznaczny z jego akceptacją a kazdy ma
    (usatwowe) prawo zakupu wystawionych w nim towarów. A zakaz selekcjonowanie
    (jakiekolwiek) potencjalnych klientów jest bezprawne i też bezprawne są
    takie dyskryminujące jakiekolwiek grupy klientów zapisy w regulaminie.
    To w duzym skrócie

  • 30. Data: 2004-04-15 19:02:04
    Od: "Roman G." <r...@W...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?B?UEF3ZbM=?= <p...@w...pl@niechcespamu> napisał(a):

> [...]
    > (jakiekolwiek) potencjalnych klientów jest bezprawne i też bezprawne są
    > takie dyskryminujące jakiekolwiek grupy klientów zapisy w regulaminie.

    Dlatego ochroniarze powinni każdą osobę _wychodzącą_ z plecakiem ze sklepu
    prosić o pokazanie zawartości, dokładnie ją przetrząsnąć, a w razie odmowy
    wzywać policję, bo jest uprawdopodobnione podejrzenie kradzieży.

    Wtedy właściciel nie będzie musiał się poniżać, za kimkolwiek ganiać,
    narażając się na zarzuty Roberta ;-))