  • 21. Data: 2002-02-06 23:23:33
    Temat: Re: no to jaki art wpisac jako POWOD wymowienia?
    Od: "Marcin" <m...@b...com.pl>

    news:a3ogrv$qdt$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał w
    > wiadomości news:a3of8k$aqc$1@news.tpi.pl...

    > Umowa
    > 10
    > nr
    >
    > Art. 1 ma tylko 2 punkty.

    > ilości
    >
    > I należy zlikwidować stanowisko.

    Oraz nie tworzy`c podobnego przynajmniej przez rok. Inaczej beda kłopoty.

  • 22. Data: 2002-02-08 00:42:30
    Temat: Re: powod wymowienia- 80% zwolnien lekarskich
    Od: "plitkin" <p...@i...pl>

    Przypomnij sobie jego wszystkie wpadki i wypisz po kolei. ze np. "niezdolny
    do rozwoju personalnego" lub cosik w tym stylu.

  • 23. Data: 2002-02-09 17:22:50
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Feb 2002, DDX wrote:

    >+ Uzasadnij prosto: 'dostał kopa w dupę, bo do niczego się nienadawał' i tyle

    Podanie: jakbyś mógł odpowiadać pod cytatem (przyciętym :)!)

    A wracając do meritum: 'Sąd Pracy, nakaz przywrócenia
    i konieczność zapłaty za czas pozostawania bez pracy z powodu
    jak wyżej'. Dość drogie rozwiązanie.
    Niestety, są szanse na taki obrót sprawy po twojej poradzie :|

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 24. Data: 2002-02-11 00:22:23
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "plitkin" <p...@i...pl> wrote in message
    > Przypomnij sobie jego wszystkie wpadki i wypisz po kolei. ze np.
    "niezdolny
    > do rozwoju personalnego" lub cosik w tym stylu.

    Na nastepny raz, jezeli bedziesz mial na oku takiego delikwenta to zrob tak:
    1. zaloz mu kartoteke
    2. Opracuj regulamin pracz w twojej firmie(podstawowym wpisem w nim powinny
    byc: zakaz palenia i zakaz opuszczania stanowiska pracy bez zezwolenia
    przelozonego np. do kibla)
    3. Kaz mu sie podpisywac przy kazdej wpadce np.: spoznienie, zlamanie
    regulaminu itd.

    Po tygodniu kartoteka bedzie juz pelna, a koles nawet nie bedzie sie burzyl
    przy ewentualnym zwolnieniu bo bedzie zadowolny ze dyscypliny mu nie
    wsadziles.

    Innym wyjsciem jest metoda na podkupienie:
    Mowisz swojemu kumplowi zeby staral sie zatrudnic delikwenta, a jak koles
    sie zwolni i pojdzie pracowac do niego to tamten w trakcie okresu probnego
    go zwolni

    I po problemie. Ale niestety problem nieuczciwych pracownikow, pcha nas
    pracodawcow do takich posuniec, z poczatku jeszcze mialem jakies opory
    morlalne, ale po kilku #%!* wszystkie opory minely.

  • 25. Data: 2002-02-12 12:32:20
    Temat: Odp: powod wymowienia- 80% zwolnien lekarskich
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Efro <w...@w...edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a472ru$b0q$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > pracodawcow do takich posuniec, z poczatku jeszcze mialem jakies opory
    > morlalne, ale po kilku #%!* wszystkie opory minely.

    Witam!!
    Nie czytałem tego od początku, ale po przeczytaniu już tego wątku nie wiem
    czy się śmiać :-))))))
    czy płakać :-((((((((
    żegnam
    Józek

  • 26. Data: 2002-07-10 20:00:00
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@p...onet.pl>

    Osobnik znany jako Michal Jeczalik <s...@s...eu.org> raczył
    wystukać:

    > Tak jakby pracownik robił łaskę, że pracuje dla danej firmy

    I vice versa... :))

    --
    My touch is inhumane
    Nocturnal beast inside

  • 27. Data: 2002-07-15 21:38:34
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@z.pl>

    Michal Jeczalik <s...@s...eu.org> skribis:

    > Tak jakby pracownik robił łaskę, że pracuje dla danej firmy?

    Bo robi. Daje sie dobrowolnie wyzyskiwac kapitalistom.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa ksiazka: <http://www.gazeta.sky.pl/books/bogatyojciec.php>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,

  • 28. Data: 2002-07-15 22:52:15
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "l:e:h" <leh(wytnijto)@z.pl> napisał w wiadomości
    > Michal Jeczalik <s...@s...eu.org> skribis:

    > Bo robi. Daje sie dobrowolnie wyzyskiwac kapitalistom.

    aha czyli rezygnuje z pieniedzy? :D

    --
    l...@s...pl
    gg 1287117

  • 29. Data: 2002-07-18 08:33:16
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@z.pl>

    "Sebol" <l...@s...pl> skribis:

    >aha czyli rezygnuje z pieniedzy? :D

    tak, tych ktore zarabia na nim pracodawca. Bo gdyby nie zarabial, toby go
    nie zatrudnial; wylaczywszy patologie. Polecam ksiazke z sygnaturki.

    Pozdrawiam, Leh

  • 30. Data: 2002-07-18 10:42:33
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > tak, tych ktore zarabia na nim pracodawca. Bo gdyby nie zarabial, toby go
    > nie zatrudnial; wylaczywszy patologie. Polecam ksiazke z sygnaturki.

    Za nami dwie wojny światowe, rozbicie atomu, lot na księżyc, wydanie "Innego
    Świata" i "Archipelagu Gułag" , stan wojenny, rozpad układu warszawskiego a
    marksistowsko-leninowskie widzenie świata wciąż żywe.