    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: poszukiwani
    Date: Thu, 29 Feb 2024 07:45:25 +0100

    7

> [...]
    >
    > poszukiwany listem gończym, wyd. przez Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze
    > celem odbycia kary zastępczej 99 dni pozbawienia wolności za karę
    > grzywny w wysokości 1980 złotych.
    >
    > no coż, mozna by rzec - Duralex, ale czy to aby na pewno właściwe,
    > aby czlowieka sadzac na 2-3 miesiace, za 2-tygodniową pensje
    > minimalną?
    >
    > I jeszcze nie wiadomo, jak to było, sąd im w ogóle dostarczył jakies
    > pismo, czy się nie udało?
    >
    > A dwóch pozostałych, z podobnymi karami - za coś poważniejszego,
    > czy tez za grzywny/mandaty, tylko sie sądowi pisać nie chciało ?

    Kary wskazują, ze to jakieś wykroczeniówki zapewne, możliwe, ze sprawy
    się odbyły bez ich wiedzy - spotkałem się już kilka razy z tym, ze osoba
    skazana dowiadywała się przypadkiem, ze jakakolwiek sprawa się odbyła.
    Niby PiS miał poprawić, to, ale jak widać zrobił to po PiS-iemu i dalej
    mamy fikcję doręczeń. Co ciekawe znam sprawy, gdzie sąd specjalnie robił
    takie wałki - gość, który jest częstym bywalcem sądu, znają jego adres,
    znają adres doręczeń, a w jakiejś pojedynczej sprawie wysyłają na adres
    pod którym mieszkał kilkanaście lat wcześniej (i nie nie ma tam
    meldunku) i nie widzą w tym problemu.

    http://zrzeda.pl