  • Data: 2023-11-19 13:27:41
    Temat: Re: postrzelony rolnik
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.11.2023 o 12:03, Shrek pisze:

    > Przecież to własnie ty pisałeś,

    I stąd się bierze pisanie przez niego głupot. Ma wyjątkowo krótką
    pamięć, nie pamięta nawet tego, co sam pisze i trzeba mu przypominać
    cytatami, co sam napisał, a i tak dalej twierdzi, że on tak nie napisał...
    To jak ma pamiętać jak działa AED, albo czym są "eksplojdy"?
    Wymyśla na bieżąco jakieś teorie z dupy, że skoro koleś tyle kilometrów
    zapierdalał bez wypadku, to znaczy, że zapierdalał bezpiecznie i będzie
    w to brnął do upadłego, bo 50 lat temu przeczytał książkę Zasady i tylko
    tyle z niej zapamiętał:
    https://www.brd24.pl/spoleczenstwo/ksiazka-sobieslaw
    a-zasady-zepsula-kierowcow-w-polsce-dzis-powinni-sie
    -jej-wystrzegac/
    ...i teraz gdzieś mu tam w głowie "dzwoni", ale nie bardzo rozumie o co
    chodzi.
    I tak praktycznie w każdym temacie, w którym próbuje tutaj coś pisać...
    od liczenia konstrukcji hal magazynowych, na amunicji kończąc.
    Gdzieś coś "dzwoni" i wydaje mu się, że się na tym zna i jest ekspertem.

    Pozdrawiam
    Piotr