  • Data: 2023-11-19 13:47:21
    Temat: Re: postrzelony rolnik
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.11.2023 o 12:03, Shrek pisze:

    > Przecież to własnie ty pisałeś, że nie można im postawić zarzutu
    > nieudzielenia pomocy bo nie wiedzieli że trafili człowieka, więc się
    > zdecyduj nie mógł jednocześnie świadomie strzelać do człowieka i nie
    > wiedzieć że postrzelił człowieka.

    Tak! A czemuż to? Strzelił, a ktoś tam zaczął w innym miejscu krzyczeć i
    machać. Czy z tego wynika, że zabił kogoś? Tyle, że tam już to wówczas
    wyjaśniałem. Ty nie zapamiętałeś, nie zrozumiałeś, albo celowo liczysz
    na to, że innym sprawdzić się nie będzie chciało. Taka moja rada. Nie
    wracaj do odległych tematów, bo nie pamiętasz o co tam chodziło, a mnie
    się nie chce tego sprawdzać.
    --
    (~) Robert Tomasik